اپ‌نت: دفاع آفلاین دربرابر مهاجمین BAD 2 BAD: DELTA

اگر از علاقمندان بازی‌های اکشن هستید قطعا و بدون شک بازی BAD 2 BAD: DELTA را نصب نموده و لذت ببرید. این بازی توسط استودیوی DAWINSTONE برای کاربران اندرویدی طراحی شده است.

0

بازی BAD 2 BAD: DELTA به شدت ظاهر جذاب و مهیجی دارد و ساعت‌ها شمارا به خود مشغول می‌کند چرا که دارای داستانی بوده که باید با گذراندن هر مرحله آن را پیگیری کنید و در دل ماجرا قرار می‌گیرید. این داستان در جریان بیش از 70 مرحله بازی برایتان روایت شده و شما را درگیر انواع چالش‌ها و ماموریت‌های هیجان‌انگیز می‌کند. کنترل بازی کاملا لمسی و ساده بوده اما برای پیروز شدن در هر مرحله نیاز به تمرکز و سرعت‌عمل دارید. دشمنانی که پیش روی شما قرار می‌گیرند از انواع سلاح‌ها برای شکست دادنتان استفاده می‌کنند.

شما سلاحی در دستانتان قرار گرفته که باید با دقت آن را روی حمله‌کننده‌ها تنظیم کنید و به خوبی آن‌ها را هدف گلوله قرار دهید. علاوه بر دقتی که در نشانه‌گیری دارید باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که زمانی شلیک را انجام دهید که دشمن درست روبروی شما و در فاصله مناسب قرار گرفته باشد. در ادامه می‌توانید با کسب امتیاز از باقی سلاح‌ها نیز استفاده کرده و ابزار دفاعیتان را ارتقا دهید. این بازی را به صورت آنلاین و دسته‌جمعی نیز امتحان کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.