اپ‌نت: انتقال آسان و سریع فایل‌ها با Share U

برای انتقال پرسرعت فایل‌ها اپلیکیشن Share U یکی از بهترین گزینه‌هاست. این اپ توسط Dorado Apps برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و به بازار ارائه شده است.

2

برای انتقال فایل‌هایتان هر روزه انواع اپ‌ها ارائه می‌شوند و هربار با قابلیت‌های جدیدی در آن‌ها روبرو می‌شوید. در این میان گزینه‌ای که همواره بیشتر از هرچیزی موردتوجه و مهم بوده سرعت انتقال است که باید به آن خیلی توجه داشت. Share U دارای سرعت انتقال بالایی است و درکنار اینکه محدودیتی در میزان حجم فایل‌ها مانند عکس، فیلم، اپ، بازی و… ندارد می‌تواند ویژگی‌های مهم و قابل توجهی به شمار بیایند. در این اپ برای انتقال هیچ‌گونه محدودیتی حتی در فرمت فایل‌های ارسالی مشاهده نخواهید کرد.

تمامی این مراحل بدون نیاز به شبکه وای‌فای مجزا و از طریق هات‌اسپات انجام می‌شود. برای انتقال می‌توانید حتی چندین فایل را به‌صورت هم‌زمان جابجا کنید و یا در صورت نیاز به چند دستگاه باهم متصل شوید و برای همه آن‌ها فایل بفرستید. در حین انجام عملیات اگر بخواهید می‌توانید روند ارسال را متوقف کرده و بعدا به ادامه بپردازید. برای حفظ امنیت اطلاعاتتان نیز از کد امنیتی استفاده کنید تا تمامی فایل‌های ارسالی و دریافتی رمزگذاری شوند. این اپ دارای حجم بسیار کمی بوده و قطعا کاربرد بسیاری برایتان خواهد داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    لینک اشتباهه یا اپلیکیشن حذف شده ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      برنامه از گوگل پلی حذف شده امام همچنان از طریق سایت خود برنامه در دسترسه و طبیعتا مسئولیت نصبش با خودتون
      http://www.felink.com/shareu/