اپ‌نت: فریز کردن اپلیکیشن‌ها با Ice Box – Apps freezer

برای فریز کردن اپ‌هایی که فضای رم را اشغال نموده و بی‌جهت و بدون کنترل اجرا می‌شوند از اپلیکیشن Ice Box – Apps freezer استفاده کنید. این اپ توسط شرکت Catching Now برای کاربران اندرویدی ارائه شده است.

0

در دستگاه هرکدام از شما ممکن است اپ‌هایی وجود داشته باشند که کاربرد چندانی نداشته اما فضای رم را اشغال نموده و گاهی به صورت خودکار اجرا می‌شوند که این خود باعث کاهش سرعت دستگاهتان خواهد شد. با استفاده از Ice Box – Apps freezer این اپلیکیشن‌ها را درون یک به اصلاح جعبه فریز نموده تا دیگر به صورت خودکار اجرا نشوند. از معایب دیگر اجرای خودکار اپ‌های غیرکاربردی می‌توان به موضوع استفاده از باتری و پردازنده اشاره نموده که به نوبه خود یک عامل بسیار مهم تلقی می‌شود.

یکی از مزایای این اپ این است که می‌توانید در صورت بروز نیاز به اپ موردنظر، آن را درون همان جعبه اجرا نمایید و بعد از اتمام کارتان این اطمینان را حاصل نموده که اپ باز هم به حالت فریز بازخواهد گشت. تمامی این کارها به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک لمس کوچک انجام خواهند شد. برای حفظ امنیت اپ‌‌های فریز شده حتی قفل لمسی نیز در این اپ طراحی شده است. با در نظر گرفتن یک ویجت برای Ice Box – Apps freezer به سادگی و در هر زمانی به جعبه فریزشده‌ها دسترسی خواهید داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.