اپ‌نت: ساعت آلارم هوشمند Alarmy – Smart alarm

اپلیکیشن Alarmy – Smart alarm عنوان یک اپ هشداردهنده می‌باشد که دارای قابلیت‌های متعدد و ظاهری زیبا و جذاب است. این اپ توسط شرکتlock screen t440 برای کاربران اندرویدی طراحی شده است.

0

در میان اپ‌های گوناگونی که برای زنگ هشدار دستگاه هوشمند شما طراحی شده‌اند این اپ دارای ویژگی‌های جذاب و منحصر بفردی بوده است که آن را از سایر اپ‌های اینچنینی متمایز ساخته. دیگر نگران اینکه صبح‌ها دیر و یا با اضطراب و نگرانی از خواب بیدار شوید، نباشید چراکه با Alarmy – Smart alarm برایتان هربار بیدار شدن جذابیت دارد. با خاطری آسوده به آن اطمینان نموده و برای رسیدن به قرارملاقات‌های مهم و سایر فعالیت‌هایتان نگران نباشید. این اپ دارای رابط کاربری ساده و زیبایی نیز می‌باشد.

می‌توانید زنگ را در همان ابتدا خاموش کرده و یا از حالت چرت زدن استفاده کنید. روش دیگری برای خاموش کردن آن وجود دارد که حل یک معمای ساده می‌باشد این روش برای کسانی که با سختی زیادی از خواب بیدار می‌شوند خیلی مناسب است و یا اپ را طوری تنظیم نمایید که با تکان دادن گوشی زنگ قطع شود. برای هر ساعت متفاوتی که برای هشدار تنظیم می‌کنید می‌توانید آهنگ جداگانه‌ای قرار دهید و میزان حجم صدا را نیز به دلخواه تنظیم نمایید. این تنظیمات را می‌توانید در هر تعداد روزی در هفته و یا هر ساعتی در روز تکرار نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.