اپ‌نت: رقبای مرده! جنگ زامبی‌ها Dead Rivals – Zombie MMO

بازی Dead Rivals – Zombie MMO یک بازی بسیار مهیج در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی بوده که با دارا بودن ابعاد متفاوت و زیبا یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های این سبک به شمار می‌آید. کمپانی نام‌آشنای گیم‌لافت این بازی را برای اندروید و iOS طراحی و عرضه کرده است.

0

در محیط آخرالزمانی بازی Dead Rivals قرار گرفته و با موانع و دشمنان گوناگون روبرو می‌شوید. این دشمنان را با قدرت‌های خاص، ابزار پیشرفته و نیز نقشه‌های استراتژیک خود از سر راه بردارید تا به اهدافتان برسید. در این بازی علاوه بر مبارزه تن به تن با دشمنان باید موارد دیگری را نیز مدنظر قرار دهید و وارد جریان بازی کنید. یکی از این موارد می‌تواند تشکیل قرارگاه و نیز محافظت از آن در مقابل حمله زامبی‌ها باشد. قرارگاهتان را از ورود بیماری‌ها نیز ایمن کنید به این صورت که باید آلودگی‌های آن را شناسایی کرده و مقر را از این بیماری‌ها پاک نمایید.

در ادامه باید از کاروان‌هایی که برایتان آذوقه تهیه می‌کنند نیز مراقبت کرده تا محموله‌هایشان را به سلامت برسانند. پیش‌بینی حملات احتمالی به کاروان‌ها و تلاش برای دفع این حملات نیز از وظایف شما در طول بازی می‌باشد. برای حمله به زامبی‌ها می‌توانید آن‌ها را به تسخیر خودتان درآورده و از آن‌ها ارتشی مخصوص خود بسازید و به مبارزه ادامه دهید. در این راستا می‌توانید امکانات دفاعی و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید. فضای زیبای بازی همراه با جلوه‌های گرافیکی زیبا و حرفه‌ای از نقاط قوت مهم آن به شمار می‌رود که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد نمود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.