اپ‌نت: اسکی روی برف Snow Trial

یک بازی کم حجم و هیجان‌انگیز تحت عنوان Snow Trial برای علاقمندان به بازی‌های ورزشی طراحی شده است. این بازی را استودیوی FunGenerationLab برای کاربران اندروید و iOS ارائه نموده است.

0

با شخصیت‌های مختلف بازی Snow Trial همراه شوید و در مراحل چالش‌برانگیز بازی شرکت نمایید تا به امتیازات بالایی برسید. با به دست آوردن امتیازات بیشتر می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را از حالت قفل درآورده تا با آن‌ها بازی را ادامه دهید. بازی را با استفاده از کنترلرهای لمسی و به سادگی انجام دهید. این بازی را می‌توان به صورت تک نفره انجام داده و یا در حالت چندنفره با سایر بازیکنان در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین انجام داد.

علاوه بر انتخاب شخصیت‌های بازی این قابلیت نیز در اختیارتان قرار داده شده تا بتوانید از انواع تخته اسکی‌ها نیز استفاده کنید تا با ظاهری متفاوت مراحل متنوعی را پشت سر بگذارید. این بازی در مراحل مختلفی طراحی شده که در هر مرحله با چالشی متفاوت روبرو می‌شوید. این چالش‌ها خلاقیت شما را افزایش داده و باعث می‌‌شود تا راه‌های مختلفی را امتحان کرده و نیز حرکات جالبی را از انواع شخصیت‌ها ببینید. ظاهر جذاب بازی و ابعاد ویژه و متنوع آن در فضایی واق‌گرایانه می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.