آپدیت اندروید 8.1 وان پلاس 5 و وان پلاس 5T به همراه OxygenOS 5.1 از راه رسید

اندروید 8 اوریو در اوایل سال جاری برای گوشی‌های وان پلاس 5 و وان پلاس 5T عرضه شد و ماه پیش بود که نسخه آزمایشی اندروید 8.1 برای این گوشی‌ها انتشار یافت. با همین روند طبیعتا بجاست انتظار عرضه آپدیت اندروید 8.1 وان پلاس 5 و وان پلاس 5T را داشته باشیم.

0

گزارش‌ها حاکی از ان است که شرکت وان پلاس انتشار نسخه باثبات رابط کاربری جدید اکسیژن 5.1 بر پایه اندروید 8.1 را برای دو گوشی وان پلاس 5 و وان پلاس 5T آغاز کرده است. در آپدیت اندروید 8.1 وان پلاس 5 و وان پلاس 5T با اضافه شدن ویژگی‌هایی از قبیل بهینه‌سازی حالت گیمینگ، تقویت شبکه جهت اولویت دادن به اپلیکیشن‌های گیمینگ در پیش‌زمینه و قابلیت‌های تازه دیگر روبه‌رو هستیم.

در ادامه می‌توانید لیست کامل تغییرات ناشی از این آپدیت را مشاهده فرمایید:

سیستم

  • بروزرسانی گوشی به اندروید 8.1 اوریو
  • بروزرسانی پچ امنیتی اندروید به 04-2018
  • اضافه شدن پشتیبانی حرکتی تمام‌صفحه (فقط در مدل 5T)

حالت گیمینگ

  • اضافه شدن بهینه‌سازی جدید در حالت گیمینگ شامل ذخیره‌سازی انرژی و متوقف ساختن حالت روشنایی خودکار
  • تقویت شبکه شامل اولویت دادن به بازی‌های ویدیویی در پیش‌زمینه

لانچر

  • اضافه کردن تگ‌های طبقه‌بندی در بخش جستجوی اپلیکیشن‌ها
  • اسم‌گذاری پوشه‌ها به صورت خودکار بسته به طبقه‌بندی آن

حجم این آپدیت اندروید 8.1 وان پلاس 5 و وان پلاس 5T چیزی در حدود 766 مگابایت بوده و دارای پچ امنیتی اندروید اول آوریل 2018 است. نظر شما در مورد آپدیت اندروید 8.1 وان پلاس 5 و وان پلاس 5T گوشی‌های پرچمدار حال حاضر شرکت وان پلاس چیست؟

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.