آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی A5 (2017) سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گوشی گلکسی A5 نسخه 2017 منتشر کرده است که حاوی جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت کره‌ای است.

6

هرچند با تأخیر، اما شرکت سامسونگ هم روند انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و پس از گلکسی اس و نوت 8، اکنون مطلع شدیم که آپدیت اندروید 8 گلکسی A5 (2017) هم به طور محدود در اختیار دارندگان این دستگاه ساکن روسیه قرار گرفته است.

اندروید 8 اوریو گلکسی A5 (2017)

بر این اساس آپدیت اندروید 8 گلکسی A5 (2017) با حجم 1.2 گیگابایت در حال حاضر صرفاً برای دارندگان روسی این دستگاه قابل دریافت است، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که روند انتشار آن برای کاربران سایر کشورها به زودی آغاز خواهد شد.

گلکسی A5 (2017) اولین گوشی میان رده سامسونگ محسوب می‌شود که توانسته آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت کند، از این رو هنوز مشخص نیست که چه میزان از ویژگی‌های که آپدیت اندروید 8 برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و نوت 8 به ارمغان آورده است، در این بسته به‌روزرسانی نیز گنجانده شده باشد.

اندروید 8 اوریو گلکسی A5 (2017)

بر اساس اسکرین شات‎های منتشر شده توسط کاربرانی که توانسته‌اند آپدیت اندروید 8 گلکسی A5 (2017) سامسونگ را دریافت کنند، لااقل تاکنون مطمئن هستیم این آپدیت حاوی رابط کاربری EXPEIENCE 9 است.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. مهران می‌گوید

    آپدیت کردم ویبره گوشیم از کار افتاده خداکنه درست شه

  2. aaaaa می‌گوید

    چرا واسه ما نیومده .۲۲ مرداد ۹۷ هنوز نیومده واسم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ظاهرا برای ایران منتشر نشده. میتونین فیرمور سایر کشورها رو فلش بزنین

  3. امیرسام می‌گوید

    چرا واس من نمیاد

  4. علی می‌گوید

    سلام دیشب اپدیت اندروید هشت اومد و گوشی فوقالعاده سریع شده و تم برای always on disply اومده

    1. وحید می‌گوید

      داداش ایراد میراد نداره مام آپدیت کنیم؟؟؟