آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ به‌زودی از راه می‌رسد

هرچند سامسونگ نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی با تأخیر نسبتاً زیادی اقدام به عرضه آپدیت اندروید 8 برای گوشی‌های بالا رده خود کرد، با این حال امروز مطلع شدیم که روند آماده‌سازی این آپدیت برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ تقریباً به اتمام رسیده است.

0

حالا که سامسونگ کار بر اندروید اوریو را برای جدیدترین پرچم‌دارانش به پایان رسانده است، نوبت به سایر گوشی‌های هوشمندی که واجد شرایط دریافت این آپدیت هستند می‌رسد. پیرامون همین موضوع برخی اسناد به ثبت رسیده در وب‌سایت WiFi Alliance نشان می‌دهد که در وهله بعدی و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و اس 7 اج خواهیم بود.

در کنار قابلیت‌های سیستمی نسخه جدید اندروید ازجمله اموجی های جدید و یا آیکون‌های تعاملی، آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و اس 7 اج قابلیت‌های جانبی زیادی را به همراه دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به رابط کاربری Experience نسخه 9، اضافه شدن المان‌های گرافیکی به صفحه همیشه روشن و Edge Lighting اشاره کرد.

سامسونگ اولین بار قابلیت Edge Lighting را در گلکسی اس 8 رونمایی کرد اما آن را با آپدیت اندروید 7 به گلکسی اس 7 اج اضافه نکرد. حالا با دریافت دومین و احتمالاً آخرین آپدیت اساسی گلکسی اس 7 اج، سامسونگ برای دارندگان این دستگاه غافلگیری جالبی داشته و این قابلیت را اضافه کرده است.

با اینکه دریافت گواهینامه وای‌فای توسط دو بسته آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و اس 7 اج مسلماً خبر خوشایندی برای دارندگان دو گوشی مذکور خواهد بود، اما به خاطر بسپارید که تا آماده‌سازی و عرضه این آپدیت‌ها مدت‌زمانی طول می‌کشد و هنوز تاریخ دقیق انتشار آن از سوی شرکت کره‌ای مشخص نشده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.