درز تصویر دیگری از LG G7 ThinQ که خیالمان را بابت وجود بریدگی روی صفحه‌نمایش راحت می‌کند!

طی هفته‌های گذشته شاهد درز تصاویر و شایعات متعددی در رابطه با ویژگی‌های پرچم‌داری جدید سری جی ال‌جی بوده‌ایم و در ادامه همین داستان نیز امروز یک تصویر تبلیغاتی منتشر شد که وجود بریدگی در LG G7 ThinQ را تائید می‌کند.

0

در سال 2018 گوشی‌های متعددی پس از آیفون 10 با بریدگی نمایشگر به بازار عرضه شدند و به احتمال زیاد LG G7 ThinQ هم یکی از آن‌هاست که شرکت ال‌جی از آن قرار است در تاریخ 12 اردیبهشت ماه رونمایی کند. البته در نظر داشته باشید که بریدگی نمایشگر ابداع اپل نیست، چراکه پیش از آن گوشی Essential نیز با این ویژگی به بازار عرضه گردید.

تصویر تبلیغات جدید LG G7 ThinQ که توسط کاربر توئیتری Evan Blass منتشر شده، فاش می‌کند دکمه هوم این محصول به سمت راست شاسی منتقل شده است و لااقل در این سمت خبری از دکمه دسترسی آسان به دستیار صوتی نیست. در سوی دیگر قریب‌به‌یقین سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی آن تعبیه شده است.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده میدانیم پرچم‌دار جدید ال‌جی از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع FullVision MLCD+ با وضوح تصویر 1440 در 3120 پیکسل بهره می‌برد که دارای نسبت ابعاد 19 و 5 به 9 است. LG G7 ThinQ.

در کنار بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی، گوشی G7 از فناوری صوتی DTS:X و ویژگی Boom Box هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند LG G7 ThinQ می‌توان به دو دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در قاب پشتی، سنسور اثر انگشت، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.