هواوی انتظار فروش 20 میلیون دستگاه گوشی P20 در سال 2018 را دارد

شرکت هواوی امیدوار است دست‌کم 20 میلیون از پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی گوشی P20 تا پایان سال میلادی در بازار فروخته شود.

0

شرکت هواوی به لطف نوآوری‌هایی که در چند سال اخیر در طراحی و سخت‌افزار گوشی‌های هوشمندش به کار گرفته، توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در بازارهای جهانی دست پیدا کند و اکنون امیدوار است 20 میلیون دستگاه گوشی P20 در تا پایان سال جاری به بازار عرضه کند.

البته هواوی نشان داده که استاد محقق کردن برنامه‌ریزی‌های فروش بوده و قدم‌های بزرگی را در جهت تصاحب اپل در بازار گوشی‌های هوشمند برداشته است. در سوی دیگر به نظر می‌رسد هواوی در تحقق ساختن هدف عرضه 20 میلیون دستگاه گوشی P20 در سال 2018 کار سختی پیش روز نداشته باشد، چراکه گوشی‌های مذکور آن‌هم تنها در پیش‌فروش بازار چین، به رکورد فروش 15 میلیون دلاری در ظرف 10 ثانیه دست یافته‌اند.

طبق گفته مدیرعامل شرکت چینی، بازخوردهایی که محصولات شرکت متبوعش در بازار گوشی‌های هوشمند دریافت کرده‌اند، باعث شده تا هواوی سرمایه‌گذاری در واحد تحقیقات و توسعه خود را تا 10 برابر بیشتر از رقبای خود در چین کند و به این ترتیب بتواند ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای را برای محصولات خود توسعه دهد.

لازم به یادآوری است که گوشی‌های سری پی 10 سال گذشته توانست به رکورد فروش 10 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند و هواوی امیدوار است که با تعبیه قابلیت‌هایی از جمله دوربین 2 گانه در گوشی P20، این رکورد را لااقل به دو برابر افزایش دهد. هواوی همچنین در نظر دارد تا خدمات پس از فروش گوشی‌های خود را ارتقا دهد که شامل ارائه به‌روزرسانی‌های سیستمی برای گوشی‌های قدیمی نیز خواهد شد.

به‌هرحال هواوی بازاریابی وسیعی را برای سری گوشی P20 در کشورهای اروپایی و چین آغاز کرده است و از طرفی پیش‌بینی می‌شود فروش گوشی‌های شرکت اپل نیز امسال هم با کاهش چشمگیری روبه‌رو شود؛ ازاین‌رو دور از انتظار نیست که شاهد ثبت رکود فروش 20 میلیون دستگاه گوشی P20 تا زمستان سال 2018 باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.