هواوی می‌گوید اولین گوشی با صفحه‌نمایش تاشو را آبان ماه رونمایی خواهد کرد

آن‌طور که به نظر می‌رسد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند به نمایشگرهای قابل انعطاف تجهیز خواهند شد و شرکت هواوی نیز که این روزها در سطح جهانی با تولید کنندگان مطرح موبایل رقابت می‌کند، در نظر دارد اولین گوشی با صفحه‌نمایش تاشو خود را آبان ماه به بازار عرضه نماید.

0

تاکنون اخبار زیادی در رابطه با احتمال عرضه گوشی‌های منعطف از سوی سامسونگ، ال‌جی و حتی مایکروسافت منتشر شده است، با این حال خبرگزاری کره‌ای ETNews روز گذشته مدعی شد که هواوی با پیش‌دستی نسبت به رقبای خود در آبان ماه از اولین گوشی با صفحه‌نمایش تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

گوشی‌های شرکت هواوی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابلت توجهی را چه در بحث طراحی و چه ویژگی‌های سخت افزاری تجربه کرده‌اند و اکنون شرکت چینی که به یکی از پیش‌قراولان این عرصه تبدیل شده، در نظر دارد با ربودن گوی سبقت از سامسونگ، اولین گوشی با صفحه‌نمایش تاشو خود را در آبان ماه به بازار عرضه کند.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ZTE نیز سال گذشته از گوشی Axon M با دو نمایشگر 5.2 اینچی رونمایی کرد، با این حال گوشی جدید هواوی از یک نمایشگر یکپارچه بهره خواهد برد و ماهیت آن با Axon M به طور کلی متفاوت است. نمایشگرهای منعطف OLED این امکان را می‌دهند تا بدون افزایش ضخامت و استفاده از لولای جانبی، بتوان از یک پنل یکپارچه بر روی دو طرف دستگاه استفاده کرد.

سامسونگ و ال‌جی چند سالی است که بر روی توسعه این فناوری سرمایه گزاری می‌کنند، با این حال پیش‌بینی می‌شود که پنل گوشی با صفحه‌نمایش تاشو هواوی را ال‌جی تأمین کرده باشد. توجه داشته باشید که شرکت هواوی هنوز به طور رسمی تاریخ رونمایی از این محصول را تائید نکرده و حتی ممکن است نسخه اولیه گوشی مورد بحث سرانجام مانند Axon M با دو نمایشگر معرفی شود که توسط یک لوله در حالت کتابی به یکدیگر متصل می‌شوند.

 

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.