بسته هدیه ویژه سامسونگ برای خریداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سامسونگ به علاقه‌مندانی که تا 12 اردیبشهت ماه 1397 گوشی‌های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را خریداری کنند، هدیه‌ای ویژه به ارزش بیش از 14 میلیون ریال تقدیم می‌کند.

0

شرکت سامسونگ اعلام کرده که هدیه‌ای به ارزش 14 میلیون ریال به خریداران جدیدترین پرچمداران این شرکت در بازار تلفن همراه یعنی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اهدا می‌کند. این اولین باری است که دفتر سامسونگ ایران همکاری خود را با سرویس‌های پرکاربرد داخلی همچون اسنپ و آیو اعلام داشته و این سرویس‌های محبوب را در سبد هدایای ویژه خود قرار داده است.

بسته هدیه ویژه خرید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس:

سرویس خدمات ویژه (VIP Service )

در صورت آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی‌های S9 و S9+ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ ، تنها با پرداخت ۲ میلیون ریال، قطعه آسیب دیده تعویض میشود. هزینه تعویض صفحه نمایش در مراکز خدمات پس از فروش رسمی سامسونگ بیش از ۱۰ میلیون ریال است.  برای استفاده از این خدمات، کاربر باید با ارسال کد IMEI دستگاه از طریق پیام کوتاه (SMS) به شماره ۳۰۰۰۴۲۱۳۲، سرویس VIP خود را فعال کند.

سفرهای رایگان با اسنپ به ارزش یک میلیون (تنها برای شهرهای تحت پوشش اسنپ)
کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به ارزش بیش از ۲ میلیون ریال
هدفون Level U Pro به ارزش بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تنها برای خریداران مدل S9
۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول
کارت اشتراک سه ماهه تلویزیون اینترنتی آیو

در این طرح که از روز یکشنبه ۲۶ فروردین آغاز ‌شده و تا پایان روز ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد، تمامی خریداران گلکسی‌های اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های دریافت هدایای سامسونگ، هدایای ویژه خود را دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح و نحوه استفاده از هدایا می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ با مرکز خدمات سامسونگ تماس بگیرید.

ویژگی‌های برجسته گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ

گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ مجهز به لنزهای جدید با دیافراگم دوگانه (Dual Aperture) هستند که باعث عملکرد نوآورانه‌ آنها در محیط‌های کم‌نور، فیلمبرداری فوق آهسته و ایموجی‌های شخصی با استفاده از واقعیت افزوده (AR) می‌شود. گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به دو بلندگوی استریوی قدرتمند AKG مجهز شده‌اند که با استفاده از فناوری Dolby Atmos می‌تواند صدایی فراگیر را به گوش کاربر برساند. این گوشی‌ها همچنین از میراث ماندگار طراحی‌های سامسونگ یعنی صفحه نمایش بدون مرز بهره می‌برند.

پیشنهاد ویژه: بررسی کامل گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ در فارنت را حتما بخوانید
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.