سگا کنسول خاطره‌انگیز مگا درایو مینی را معرفی کرد

0

بعد از این‌که شرکت نینتندو موفق شد با عرضه‌ی SNES Classic و NES Classic یاد و خاطره‌ی گذشته را به بهترین شیوه زنده کند و البته پول خوبی هم به جیب زد، حالا رقیب سنتی این شرکت در دوران طلایی کنسول‌ها، یعنی حداقل سی سال پیش، یعنی «سگا» تصمیم گرفته در همین مسیر قدم بردارد. برای اولین حرکت، مگا درایو مینی را این شرکت معرفی کرده و اعلام کرده که بازی‌های خاطره‌انگیز دوران کلاسیک برای این کنسول عرضه می‌شوند. در ادامه با فارنت همراه باشید.

سگا این خبر را در جریان فستیوال سگا 2018 اعلام کرد. مگادرایو مینی در سال 2018 عرضه خواهد شد. سگا همچنین اعلام کرده که این شرکت در ماه‌های پیش‌رو از تعدادی بازی کلاسیک برای نینتندو سوییچ رونمایی می‌کند.

سگا مگا درایو مینی همزمان با سی سالگی کنسول عرضه می‌شود و تعدادی بازی کلاسیک را به همراه دارد. سگا که قبلا فعالیت خود در این زمینه را از بعد سخت‌افزاری آغاز کرده بود، حالا اعلام کرده که سخت‌افزار این کنسول جدید را شرکت سخت‌افزاری زیرمجموعه‌ی خودش یعنی AtGames که سابقه‌ی کار بر روی کنسول رتروی آتاری را در کارنامه‌دارد تامین خواهد کرد.

از ظاهر کنسول مشخص است که فرمول موفقیت‌آمیز کنسول NES Classic و SNES Classic نینتندو را تکرار می‌کند. ظاهرا این وسیله در ژاپن عرضه می‌شود، حداقل تا جایی که از آن مطمئنیم.

سگا کنسول مگادرایو اصلی را در اکتبر 1988 در ژاپن ودر آگوست 1989 در آمریکای شمالی منتشر کرد که بنا بر گزارشات بیش از 30 میلیون دستگاه فروخت.

سگا همچنین اخیرا از برنامه‌ی خود برای انتشار تعدادی از بازی‌های کلاسیکش برای دستگاه‌های اندروید و iOS خبر داده بود و حالا اعلام کرده که دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هم از این پس می‌توانند این بازی‌ها را دریافت کنند. سگا همچنین اعلام کرد که حداقل 15 بازی، از جمله سونیک، فانتزی استار و تاندر فورس 4 تابستان همین سال عرضه می‌شوند.

منبع gamenews.ir
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.