طراحی وان‌پلاس 6 توسط یک سازنده کیس لو رفت

اگر همه چیز طبق سنوات اخیر پیش برود، شرکت وان‌پلاس اکنون در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی با نام وان‌پلاس 6 است که به تازگی تصاویری رندر شده از آن توسط یک سازنده لوازم جانبی به بیرون درز پیدا کرده است.

0

گوشی‌های برند وان‌پلاس را قاتلین پرچم‌دار می‌نامند، چراکه به‌رغم داشتن قابلیت‌های یک گوشی بالا رده و پرچم‌دار، با قیمتی به مراتب پایین‌تر از هم‌رده‌های خود به بازار عرضه می‌شوند. بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده میدانیم که امسال نیز شاهد معرفی گوشی هوشمندی از سوی این کمپانی با نام وان‌پلاس 6 خواهیم بود که به تازگی تصاویر کامل آن توسط یک تولید کننده کیس و گارد به نام Olixar منتشر شده است.

وان‌پلاس در چند وقت اخیر به شکل محتاطانه‌ای برخی از ویژگی‌های پرچمدار جدید خود را با انتشار تصاویری نه چندان به جزئیات بالا فاش کرده است، با این حال تصاویر جدید، تقریبا تمام ویژگی‌های طراحی وان‌پلاس 6 را نمایان می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر فوق نیز مشاهده می‌شود و پیش از این نیز انتظار داشتیم، وان‌پلاس 6 از نمایشگری 6.28 از نوع OLED و با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره برده که در بالای آن یک بریدگی مخصوص تعبیه سنسور تشخیص چهره و دوربین سلفی تعبیه شده است. دیگر تغییر اعمال شده در طراحی وان‌پلاس 6 ، مربوط به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی با چینش عمودی در قاب پشتی می‌باشد که در زیر آن‌ها هم فالش ال‌ای‌دی و سنسور اثر انگشت به شکل افقی قرار گرفته است؛ این سبک طراحی را پیش‌تر در گلکسی اس 9 پلاس دیده‌ایم.

درنهایت این تصاویر تائید می‌کنند که دکمه اسلاید OnePlus 6 به سمت راست شاسی منتقل شده است و شایعات قبلی مبنی بر احتمال حذف آن حقیقت ندارد.

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس که احتمالا ماه آینده رونمایی خواهد شد، می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/2.0 و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.