قابلیت اتصال بی‌سیم رسماً به Android Auto آمد

گوگل به طور رسمی از اضافه شدن قابلیت اتصال بی‌سیم به اندروید اتو (Android Auto) خبر داد. با اضافه شدن این قابلیت، کاربران می‌توانند گوشی هوشمند خود را با استفاده از وای‌فای به سیستم Android Auto خودروهای مجهز به این سیستم متصل نمایند.

0

بنابر گزارش‌های منتشر شده البته قابلیت اتصال بی‌سیم در اندروید اتو (Android Auto) فعلاً در آمریکای شمالی عرضه شده و فعلاً برخی دستگاه‌های اندرویدی از آن پشتیبانی می‌کنند اما مطئنا به زودی این قابلیت در سایر مناطق نیز در دسترس بوده و گوشی‌های هوشمند بیشتری را شامل خواهد شد.

اندروید اتو (Android Auto) چیست؟

اندروید اتو (Android Auto) یک پلتفرم استاندارد گوشی‌های هوشمند است که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته و به کاربران این امکان را می‌دهد که گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود را که حداقل دارای اندروید نسخه 5 و بالاتر باشند را از طریق کنسول خودرو روی داشبورد کنترل کنند. این سیستم برای اولین بار در تیرماه 1393 و در جریان کنفرانس سالانه Google I/O معرفی شد و بعداً در اسفندماه 1393 اپلیکیشن اندروید این سیستم نیز رسماً عرضه شد.

بنابر اعلام گوگل گوشی‌های هوشمندی که فعلاً از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند شامل گوشی‌های سری پیکسل (نسل اول و دوم)، نکسوس 5X و نکسوس 6P است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این قابلیت و جزئیات بیشتر در خصوص آن می‌توانید به این صفحه از گوگل مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.