این نسخه ویژه از گلکسی جی 2 پرو امکان اتصال به اینترنت را ندارد!

شرکت سامسونگ یک نسخه ویژه از گوشی هوشمند گلکسی جی 2 پرو را بدون امکان اتصال به اینترنت برای جلوگیری از حواس‌پرتی دانش‌آموزان و البته غرق نشدن سالمندان در امکانات گوشی هوشمند عرضه کرده است.

0

چه چیزی یک گوشی هوشمند را نسبت به گوشی‌های قدیمی که روزگاری از آنها استفاده می‌کردیم متمایز می‌کند؟ هر دو آنها می‌توانند تماس برقرار کنند، هر دو آنها می‌توانند پیامک ارسال کنند و… اما تفاوت اصلی میان این نسل از گوشی‌ها با گوشی‌های هوشمند امروزی امکان اتصال به اینترنت و انجام امور اینترنتی مانند مرور وب، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، خرید اینترنتی و.. است.

نسخه ویژه از گلکسی جی 2 پرو بدون اتصال به هر نوع اینترنت!

اینها را گفتیم تا به این سؤال بپرسیم که چه چیزی از نظر سامسونگ انقدر جذاب بوده تا نسخه ویژه گوشی هوشمند گلکسی جی 2 پرو را بدون امکان اتصال به اینترنت و تمام مزایایی که بالاتر به آن اشاره کردیم به بازار عرضه کند؟

ایده اصلی این کار و در واقع هدف اصلی بازار این گوشی هوشمند ویژه دانش‌آموزانی است که نمی‌خواهند گوشی تلفن همراه آنها باعث حواس‌پرتی آنها شود (یا بهتر بگوئیم والدین آنها نمی‌خواهند چیزی باعث حواس‌پرتی فرزندان آنها شود) و سالمندانی که نمی‌خواند غرق امکانات استاندارد یک گوشی هوشمند امروزی شوند. این بدان معناست که این نسخه ویژه از گلکسی جی 2 پرو اگرچه امکان اتصال به هر نوع اینترنت شامل 2G،3G  و حتی وای‌فای را ندارد اما مانند یک گوشی عادی امکان برقراری تماس، ارسال پیامک و عکسبرداری مانند نسخه عادی را دارد و حتی نسخه آفلاین برخی اپلیکیشن‌های مورد نیاز مانند دیکشنری آفلاین بر روی آن نصب شده است.

سامسونگ دی ماه سال گذشته نسخه عادی گلکسی جی 2 پرو را به عنوان یک گوشی اقتصادی معرفی کرده بود ک مشخصات این نسخه ویژه از گلکسی جی 2 پرو سامسونگ نیز دقیقاً مطابق با آن است و از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی qHD سوپرآمولد، پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، باتری قابل دسترس 2600 میلی‌آمپرساعتی و 1.5 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد.

این نسخه ویژه گلکسی جی 2 پرو سامسونگ فعلاً در بازار کره جنوبی عرضه شده و بعید است راهی بازار سایر کشورها و بازارهای جهانی شود.

منبع Samsung
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.