نسخه تحت وب جیمیل به زودی شاهد تغییرات گسترده در طراحی خود خواهد بود

گوگل در نظر دارد نسخه تحت وب‌سرویس جیمیل را در آینده‌ای نزدیک با قابلیت‌های تازه و رابطکاربری ارتقا یافته به‌روز کند. این اطلاعات حدس و گمان نبوده و به واسطه ایمیل ارسال شده از سوی ساکنین مانتین ویو به استفاده کنندگان از سرویس G Suite منتشر شده است.

0

شرکت گوگل در سال‌های اخیر تغییرات گسترده‌ای را در رابط کاربری سیستم عامل موبایلی و سرویس‌های عمدتا آنلاین خود اعمال کرده و آن‌طور که به نظر می‌رسد این بار نوبت به نسخه تحت وب جیمیل می‌باشد که به زودی با قابلیت‌های ریز و درشت جدید به‌روز خواهد شد.

بر اساس ایمیل ارسال شده از سوی گوگل به استفاده کنندگان از سرویس G Suite، قابلیت‌های جدید نسخه تحت وب جیمیل شامل رفرش کردن خودکار، امکان پاک کردن سریع و بدون دردسر صندوق ورودی، ایمیل‌های زمان بندی شده، پاسخ‌دهی هوشمند و استفاده از این سرویس در حالت آفلاین هست. همچنین رابط کاربری بخش ثبت نام در این سرویس به طور کلی بازطراحی شده است.

گوگل مدت‌هاست بر روی باز طراحی شیوه تعامل کاربران با سرویس‌های یکپارچه خودکار می‌کند و به نظر می‌رسد رابط کاربری جدید نسخه تحت وب جیمیل نیز بسیار شبیه به نسخه جدید سرویس تقویم این شرکت باشد که به تازگی با آیکون‌های جدید و مدرن و رنگ‌های تازه به‌روز شده است. این سبک طراحی رابط کاربری سرویس‌های تحت وب را به اپلیکیشن های موبایلی شبیه می‌کند.

آخرین به‌روزرسانی عمده و قابل توجه سرویس جیمیل سال 2014 منتشر شده است. انتظار داریم که تغییرات مذکور در روزهای اخیر برای استفاده کنندگان از سرویس G Suite و در وهله بعدی برای کاربران عادی در دسترس قرار گیرد. همچنین ویژگی‌های مذکور به افزونه مرورگر کروم هم اضافه خواهد شد که پس تست‌های نهایی منتشر میشود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.