گلکسی جی 7 دوسیم‌کارت سامسونگ با دوربین دوگانه و 4 گیگابایت رم رسما رونمایی شد

پس از گذشت یک روز از درز مشخصات و تصاویر منتسب به گوشی جی 7 دوسیم‌کارت، شرکت سامسونگ سرانجام ساعاتی پیش از این میان رده جدید که از اندروید 8 اوریو قدرت گرفته رونمایی کرد.

0

همان‌طور که گفته شد، گوشی جی 7 دوسیم‌کارت جزو میان رده‌های بازار محسوب می‌شود از این رو به دلیل نداشتن قابلیت خاص، بدون هیچ مقدمه‌ای صرفاً مشخصات سخت افزاری آن را مرور خواهیم کرد.

بر این اساس عضو جدید سری جی 7 سامسونگ که از امروز با قیمت حدود 1 میلیون و 100 هزارتومانی در بازار کشور هند قابل سفارش است، از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره برده و در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای سری اکسینوس 7 سامسونگ در کنار 4 گیگابایت حافظه رم است.

گلکسی جی 7 دوسیم‌کارت سامسونگ

شاید بتوان نقطه قوت این محصول را داشتن دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 دانست که در قاب پشتی آن جای گرفته است. این دوربین قادر به ثبت ویدئو با نرخ 30 فریم بر ثانیه در حالت فول اچ‌دی و ارائه لایو فوکوس یا همان افکت بوکه است که برای اولین بار در گلکسی نوت 8 استفاده شده است.

در قاب جلویی این محصول نیز از دوربین 8 مگاپیکسلی با بزرگی دیافراگم f/1.9 استفاده شده که به فالش ال ای تجهیز گردیده است و می‌تواند علاوه بر ثبت تصاویر به صورت پرتره، نقش یک سنسور تشخیص چهره را هم بازی کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جی 7 دوسیم‌کارت می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.