درز تصاویر رندر شده رسمی LG G7 ThinQ / رونمایی در دوازدهم اردیبهشت ماه تائید شد

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب به پرچم‌دار بعدی خانواده جی ال‌جی بوده‌ایم و در همین راستا نیز امروز علاوه بر تائید شدن تاریخ رونمایی از این محصول توسط شرکت سازنده، تصاویر رندر شده جدیدی از LG G7 ThinQ هم در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نیلی، آبی و قرمز مات منتشر شد.

0

علی‌رغم آنچه پیش‌تر برخی کارشناسان بازار پیش‌بینی کرده بودند، ال‌جی نه تنها گوشی‌های سری جی خود را بازنشست نکرده، بلکه قصد دارد بالا رده جدیدی از این خانواده را در تاریخ دوازدهم اردیبهشت هم معرفی کند. بر این اساس امروز نیز تصاویر رندر شده مطبوعاتی LG G7 ThinQ منتشر شد که بار دیگر فاش می‌کند این پرچم‌دار شرکت کره از نمایشگری بدون حاشیه و دارای بریدگی بهره می‌برد که به نظر می‌رسد دارای گوشه‌های خمیده (همانند گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ) است.

در سوی دیگر طراحی قاب پشتی ال‌جی جی 7 نیز گویا از قاب پشتی ال‌جی وی 30 الگوبرداری شده و شاهد استفاده از پنلی شیشه‌ای با گوشه‌های گرد هستیم که در دوربین دوگانه در آن تعبیه شده است. البته پیش از این نیز بنچمارک‌هایی از این محصول با کد داخلی LM-G710M به ثبت رسیده است که بر اساس آن‌ها میدانیم پرچم‌دار جدید ال‌جی از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع FullVision MLCD+ با وضوح تصویر 1440 در 3120 پیکسل بهره می‌برد که دارای نسبت ابعاد 19 و 5 به 9 است.

در کنار بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی، گوشی LG G7 ThinQ از فناوری صوتی DTS:X و ویژگی Boom Box هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار می‌توان به دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.5، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به لنز واید، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع نسل چهارم پشتیبانی می‌کند اشاره کرد.

در کنار  ویژگی‌های مذکور انتظار می‌رود در جی 7 شاهد قابلیت هوش مصنوعی ThinQ هم باشیم؛ به همین دلیل احتمالاً ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را LG G7 ThinQ نام‌گذاری کرده است.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.