اچ‌پی کروم بوک X2 را به عنوان رقیب آی‌پد پرو معرفی کرد؛ صفحه کلید جداشونده با قلم استایلوس

اگر به خاطر داشته باشید شرکت ایسر چند هفته پیش از اولین تبلت مجهز به پلتفرم کروم او اس رونمایی کرد و آن‌طور که به نظر می‌رسد بازار پتانسیل فروش بالایی از این دست محصولات را دارد، چراکه امروز شرکت اچ‌پی نیز از کروم بوک X2 با ویژگی‌هایی همچون صفحه کلید جداشونده و قلم استایلوس پرده برداشته است.

0

اچ‌پی کروم بوک X2 که برخی از آن به عنوان رقیب آی‌پد پرو شرکت اپل یاد می‌کنند، همانند این محصول از نمایشگری 12.3 اینچی بهره برده (البته نسخه آی‌پد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی هم قابل سفارش است) و دارای صفحه کلید جداشونده و قلم استایلوس می‌باشد.

اچ‌پی کروم بوک X2

البته اصلی‌ترین مزیت اچ‌پی کروم بوک X2 نسبت به تبلت بالا رده اپل، داشتن قیمت به مراتب مقرون‌به‌صرفه تر است، چرا که این محصول به همراه تمام متعلقاتش با قیمت 599 به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که نسخه پایه آی‌پد پرو 649 دلار قیمت‌گذاری شده و اگر مایل به خرید نسخه 12.9 اینچی با کیبورد و قلم باشید هم بایستی 1067 دلار هزینه کنید.

این نکته راه هم توجه داشته باشید که علت قیمت پایین‌تر اچ‌پی کروم بوک X2 نسبت به آی‌پد پرو بهره‌مندی از سخت افزار ضعیف‌تر نیست، چراکه این تبلت اچ‌پی میزبان پردازنده Core m3 اینتل از نسل هفتم در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

اچ‌پی کروم بوک X2

نمایشگر این محصول قادر به ارائه رزولوشن 2400 در 1600 پیکسل و از جمله دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 5 و 13 مگاپیکسلی، دو درگاه USB-C، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، جک هدفون و یک باتری با عمر شارژ 10.5 ساعته اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، کروم بوک X2 از تابستان پیش روی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.