هواوی میت 20 در بنچمارک انتوتو رکورد زد!

باید انتظار رونمایی از میت 20 هواوی را در پائیز امسال داشته باشیم اما ظاهرا هواوی کمی برای انتشار اخبار این گوشی هوشمند عجله دارد چرا که نتایج بنچمارک AnTuTu این گوشی هوشمند منتشر شده است که نشان از یک غول سخت‌افزاری دیگر دارد که حداقل پرچمدارهای امروز را به راحتی پشت سر می‌گذارد.

0

اگر خاطرتان باشد میت 10 هواوی سال گذشته با چیپست Kirin 970 معرفی شد. گوشی هوشمند پی 20 هواوی نیز که هفته اول فروردین ماه با دوربین سه‌گانه رونمایی شد نیز دقیقا از همین چیپست برخوردار است.

میت 20 هواوی با چیپست Kirin 980 همراه خواهد بود

حالا به طور طبیعی باید انتظار چیپست Kirin 980 را در میت 20 هواوی داشت و حالا به لطف انتشار این نتایج بنچمارک از میت 20 هواوی می‌توان سطح انتظارات‌مان از پرچمدار بعدی سری میت و چیپست Kirin 980 را تصور کنیم.

بنابر گزارش‌ها و شایعات منتشر شده چیپست Kirin 980 از هسته‌های پردازشی Cortex-A75 استفاده می‌کند که انتظار عملکرد بالایی از آنها می‌رود و نسل دوم NPU یا همان واحد پردازش عصبی هواوی و پردازشگر گرافیکی قدرتمندتری را با خود به همراه خواهد داشت. این چیپست با معماری 7 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد که می‌توان از آن انتظاراشغال فضای کمتر و صرفه‌جویی انرژی بیشتری داشت.

در هر صورت تقریبا شش ماه تا زمان رونمایی از میت 20 هواوی باقی مانده اما می‌توان برخی انتظارات را از همین الان به عنوان وعده‌هایی محقق از هواوی ثبت کرد که شامل دوربین سه‌گانه لایکا، چیپست جدید Kirin 980 و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و همه آنها برای کاربران جذاب خواهند بود.

منبع GsmArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.