اپل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در رنگ جدید قرمز معرفی کرد

اپل امروز نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس خود را مطابق رسم هرساله و به بهانه حمایت از مبارزه با بیماری ایدز عرضه کرد.

0

سال گذشته تقریبا همین زمان بود که نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و 7 پلاس عرضه شد. همانطور که اشاره کردیم اپل در حمایت از کمپین موسوم به RED که کار اصلی آن مبارزه با ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز در قاره آفریقا است هر ساله نسخه قرمز رنگ خود را به بازار عرضه می‌کند و بخشی از درآمد فروش این نسخه را به این کمپین می‌بخشد. نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس نیز از این قادعده مستثنی نیست.

نسخه قرمز رنگ آیفون 8

نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و 8 پلاس / یک قرمز واقعی!

پنل جلویی و حاشیه صفحه نمایش نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل کاملا سیاه‌رنگ است و این برخلاف نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است که پنل جلویی و حاشیه صفحه‌نمایش سفید رنگ داشت.

رنگ قرمز آیفون 8 و 8 پلاس اپل حالا به سایر رنگ‌های این گوشی‌ها مانند خاکستری فضایی،‌نقره‌ای و طلایی اضافه شده است که سال پیش به بازار عرضه شد. البته اپل تولید  و فروش نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و 7 پلاس را همزمان با عرضه آیفون 8 و 8 پلاس و همچین آیفون 8 در شهریور ماه سال گذشته متوقف کرد و می‌توان گفت با این رویه رنگ قرمز آیفون 8 و 8 پلاس نیز کمتر از شش ماه تولید و عرضه خواهند شد.

اپل اعلام کرده که پیش‌فروش رنگ قرمز آیفون 8 و 8 پلاس را از فردا و عرضه آنها را از سه روز بعد آن یعنی از روز جمعه آغاز خواهد کرد. قیمت جهانی این رنگ نیز همچنان مانند رنگ‌های دیگر یعنی 699 دلار در مدل 64 گیگابایتی آیفون 8 و 799 دلار برای آیفون 8 پلاس خواهد بود.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.