جشنواره فروش گلکسی‌ اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ / هدایای خاص پرچمدار

سامسونگ در اولین ماه سال جدید جشنواره‌ای مخصوص خریداران گوشی‌های پرچمدار خود برگزار می‌کند. در این جشنواره پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ طی تاریخ‌های پیش‌بینی شده با هدایایی ویژه به فروش می‌رسند.

0

علاقه‌مندانی که تا پایان اردیبهشت ماه این گوشی‌ها را خریداری کنند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب سامسونگ هدایای ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد. بنابر اعلام سامسونگ، در جشنواره فروش گلکسی‌ اس 9 تمامی افرادی که تا پایان اردیبهشت ماه 97 گوشی‌های اس 9 را خریداری کنند کارت حافظه 128 گیگابایتی و هدفون بی‌سیم Level U Pro سامسونگ و به خریداران گلکسی‌ اس 9 پلاس یک عدد کارت حافظ  ۱۲۸ گیگابایتی اهدا می‌شود که این جوایز به مدت یک هفته بعد از تاریخ خرید هم قابل دریافت است.

تمامی دستگاه‌هایی که در جشنواره فروش گلکسی‌ اس 9 خریداری می‌شود از خدمات VIP نیز برخوردار خواهند بود. در این خدمات اگر صفحه نمایش گوشی آسیب ببیند کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای ناچیز آن را تعویض کند.

پرچمداران جدید سری اس سامسونگ در آخرین روزهای سال 96 و به فاصله‌ یکی دو هفته از رونمایی جهانی آن وارد بازار ایران شد. گلکسی‌های جدید اس 9 نخستین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با 960 فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقعیت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos از گلکسی‌ اس 9 محصولی کاربردی، نوآورانه و هیجان‌انگیز در دنیای گوشی‌های هوشمند ساخته است.

از آنجا که گوشی‌های اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ اولین محصولات این برند هستند که مشمول طرح رجیستری شده‌اند، تمامی کالاهای توزیع شده در جشنواره فروش گلکسی‌ اس 9 با نظارت کامل نهادهای مسئول وارد کشور شده‌اند و در نتیجه کاربر نگرانی در زمینه رجیستر گوشی خود نخواهد داشت. برای دریافت هدایای جشنواره فروش ویژه گوشی‌های برتر سامسونگ همراه داشتن رسید خرید گوشی (رسید دستگاه پوز)، کارت شناسـایى معتبـر داراى کـد ملـى خریـدار، فاکتـور خریـد (صادره در روزهای جشنواره) با آدرس و شـماره تمـاس فروشــگاه و لیبل B الزامی است.

خریداران می‌بایست برای دریافت هدایای جشنواره فروش گلکسی‌ اس 9 ، گوشی‌ و جعبه آن را همراه داشته باشند و با گذاشتن سیم کارت، گوشی‌ را در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ فعال کنند. جهت اطمینان از صحت گارانتى می‌توانید شمــاره IMEI تلفــن خریدارى شــده را به شمـاره پیامک ۳۰۰۰۴۲۱۳۲ ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت   www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.