رجیستری گوشی‌های سامسونگ از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

سامسونگ به عنوان محبوب‌ترین برند گوشی‌های تلفن همراه کشور قرار است از آخرین مشمولین طرح رجیستری باشد. معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا امروز زمان اعمال رجیستری برای سامسونگ را اوایل اردیبهشت ماه اعلام کرد.

0

حمیدرضا دهقانی نیا معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مورد طرح رجیستری گوشی‌های سامسونگ اوایل اردیبهشت‌ماه را به عنوان تاریخ حدودی عنوان کرده است. دهقانی نیا می‌گوید این طرح تاکنون موفقیت‌آمیز بوده و باعث رشد نرخ واردات رسمی و همچنین عایدی دولت از محل واردات کالا شده است.

همچنین گفته می‌شود واردات رسمی و قانونی گوشی تلفن همراه در نیمه دوم سال 96 نسبت به نیمه دوم 95 از 830 میلیارد ریال به 1884 میلیارد ریال افزایش یافته است و طبق آمار واردات قانونی 2.5 برابر شده است. دهقانی نیا درمورد رجیستری برند سامسونگ می‌گوید:

سامسونگ به عنوان یکی از برندهایی که سهم بالایی در بازار ایران دارد از اوایل اردیبهشت ماه مشمول طرح رجیستری می‌شود، اما زمان قطعی آغاز اجرای این طرح برای این برند و سایر برندهای باقی مانده در جلسه راهبری رجیستری مشخص خواهد شد.

گفتنی است گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به صورت استثنا کمی زودتر مشمول طرح رجیستری شده‌اند اما سایر گوشی‌های سامسونگ قرار است اردیبهشت‌ماه مشمول این طرح شوند.

منبع Mehr
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.