آپدیت جدید ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ عمر شارژ باتری آن را بهبود بخشیده است

خالی شدن زودهنگام باتری هر دیوایسی می‌تواند برای کاربر آن یک کابوس باشد چون عملا دیگر بلااستفاده می‌ماند. ساعت‌های هوشمند می‌توانند در این رابطه عذاب‌آور باشند و سامسونگ در جدیدترین بروزرسانی ساعت هوشمند، نهایت دقت را به این مسئله داشته است. با فارنت همراه باشید…

0

آخرین بروزرسانی بزرگ ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 تحت عنوان Tizen 3.0 که در دسامبر سال گذشته منتشر شد، دارای بهبودهای کوچک و بزرگ بسیاری بود اما تاثیرات نسبتا منفی روی عمر باتری فوق‌العاده گیر اس 3 داشت. بنابراین سامسونگ تصمیم به انتشار نسخه‌ای بهینه‌تر از قبل گرفت تا مشکلات مختلف خالی‌شدن زودهنگام باتری ساعت را برطرف کند. اکنون که دوباره اوضاع ساعت به حالت عادی بازگشته است، این شرکت کره‌ای در صدد انتشار یک بروزرسانی جدید دیگر بر آمده تا هر چه بیشتر عمر باتری ساعت هوشمند گیر اس 3 را بهبود بخشد.

به گزارش سم‌موبایل، جدیدترین آپدیت ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 اکنون در کشورهای کره جنوبی، ایالات متحده و کانادا با نسخه فریمویر R760XXU2CRC3 در دسترس قرار دارد. سایر نواحی جهان به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک این بروزرسانی را دریافت می‌کنند اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این مورد ارائه نشده است. در صورتی که می‌خواهید به صورت دستی چک کنید که آیا هیچ بروزرسانی جدیدی برای ساعت‌تان منتشر شده است یا خیر، ابتدا اپلیکیشن سامسونگ گیر را از گوشی خود باز کنید و سپس به مسیر « Setting > About Gear > Update Gear » بروید.

همچنین در لیست تغییرات رسمی بروزرسانی R760XXU2CRC3، از یک بهبود ثبات اتصال بلوتوث نام برده شده است که در حال حاضر معنی چندان خاصی برای کاربران ساعت هوشمند Gear S3 ندارد.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.