درز تصاویر واقعی گوشی هوشمند LG G7 ThinQ پیش از رونمایی رسمی

هرچند اخباری مبنی بر توقف تولید گوشی‌های سری جی ال‌جی منتشر شده بود و گمان می‌رفت که این شرکت کره‌ای زین پس تمرکز خود را بر روی توسعه بیش از پیش سری وی 30 معطوف می‌کند، با این حال امروز برخی منابع خبری تصاویری از نسخه واقعی گوشی هوشمند LG G7 ThinQ را منتشر کردند که از اندروید 8.1 قدرت گرفته است.

0

اگر به خاطر داشته باشید، ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018 هم صرفاً نسخه‌های مجهز به فناوری هوش مصنوعی ال‌جی وی 30 را معرفی کرد و خبری از پرچم‌دار جدید سری G نبود؛ با این حال امروز تصاویر واقعی گوشی هوشمند LG G7 ThinQ با شماره ساخت LM-G710M منتشر شد و منبع خبر هم مدعی است که این محصول مراحل پایانی تست خود در ایالات متحده را در حال سپری کردن است.

این محصول که به دلیل پسوند خاصش به احتمال زیاد از هوش مصنوعی قدرت خواهد گرفت، توانسته به امتیاز 252,473 در بنچمارک AnTuTu دست پیدا کند که صرفاً با تجهیز به پردازنده اسنپ‌دراگون 845 تحقق می‌یابد. علاوه بر این انتظار داریم که گوشی هوشمند LG G7 ThinQ نیز همانند پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ دارای یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به دستیار صوتی هوشمند و ویژگی‌های اختصاصی Q Lens و Q Voice باشد. منبع خبر همچنین مدعی است که دوربین اصلی این محصول دارای گشادگی دیافراگم  f/1.5 بوده که امکان ثبت تصاویر با وضوح و روشنایی به مراتب بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

گوشی هوشمند LG G7 ThinQ

بر اساس اخبار قبلی می‌دانیم که گوشی ال‌جی جی 7 از نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED و وضوح تصویر 3120 در 1440 پیکسل بهره برده که دارای نسبت تصویر 19.5:9 است. در کنار بهره‌مندی از پردازنده اسنپ‌دراگون 845، چهار گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی، گوشی G7  از فناوری صوتی DTS:X و ویژگی Boom Box هم پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند LG G7 ThinQ می‌توان به دو دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در قاب پشتی، سنسور اثر انگشت، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.