خانواده موتو جی 6 موتورولا 30 فروردین‌ماه رونمایی خواهند شد

معرفی نسل جدید گوشی‌های هر شرکت برای طرفداران آن خبر بسیار خوبی است و در جدیدترین رویداد شرکت موتورولا، طرفداران این برند می‌توانند چنین لذتی را تجربه کنند. با فارنت همراه شوید…

0

هفته گذشته، موتورولا از طریق پستی روی بلاگ رسمی خود تایید کرد که بخش اول گوشی‌های این شرکت در سال 2018، در تاریخی نامشخص از ماه آوریل رونمایی خواهد شد. هیچ‌کس اطلاع نداشت که در کدام روز ماه آوریل شاهد این رونمایی خواهیم بود تا اینکه به صورت ناگهانی دعوت‌نامه‌ای از طرف موتورولا ارسال شد. این دعوت‌نامه که ابتدا از سوی مرجع معتبر AndroidPIT به اشتراک گذاشته شد، حاکی از یک دعوت رسمی از سوی موتورولا برای شرکت در رویدادی واقع در سائوپائولو برزیل است که نوزدهم آوریل مصادف با 30 فروردین برگزار خواهد شد. در دعوت‌نامه به صورت عینی حرفی از موتو جی 6 زده نمی‌شود اما کاملا مشهود است که موتو جی 6 تنها هدف شرکت از برگزاری این مراسم است.

حدود یک سال از زمانی که خانواده موتو جی 5 معرفی شد، گذشته است. بنابراین بهترین زمان ممکن برای رونمایی از نسل جدید این خانواده موفق فرا رسیده است. علاوه بر این، پس‌زمینه سبز رنگ دعوت‌نامه با رندرهای دارای صفحه‌نمایش با والپیپر سبز رنگ منتشر شده اخیر که برای جی 6، جی 6 پلی و جی 6 پلاس ارائه شد، همخوانی دارد.

ترکیب کلی گوشی جی 6 به نظر همانند نسخه قبل فلزی بوده و اگر در زمینه‌های دیگر هم عملکردی مشابه جی 5 داشت باشد، باید انتظار فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی در این گوشی داشته باشیم. آیا هیچ علاقه‌ای به خرید یکی از این مدل‌های جدید خواهید داشت؟

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.