اپ‌نت: رژیم غذایی سالم با cronometer

با اپلیکیشن cronometer به راحتی و در هر مکانی می‌توانید مراقب وزن و اندامتان بوده و در زمانی کوتاه به فرم ایده‌آلتان دست یابید. این اپ توسط شرکت Cronometer Software Inc برای کاربران اندرویدی ارائه داده شده است.

0

با استفاده از اپلیکیشن‌های بسیار زیادی می‌توان رژیم غذایی و تمرینات ورزشی را دنبال کرد تا به اندام موردنظر رسید. اما باید دید که کدام اپ چه کاربردهایی دارد. cronometer با حجم بسیار کمی که دارد اولین گام را برای پرکاربرد بودن برداشته و در ادامه می‌توانید بدون نیاز به ساختن حساب کاربری و گذراندن مراحل ثبت‌نام، تنها با استفاده از یک آدرس الکترونیکی از گوگل یا یاهو به درون اپ وارد شد و از امکانات آن استفاده نمود.

در ابتدا باید میزان وزن و قد و درکل اطلاعات فیزیکی‌تان را وارد نمایید تا بر اساس آن‌ها اطلاعاتی در اختیارتان گذاشته شود. نوع مواد غذایی و همچنین میزان مصرف آن‌ها در طول روز را نیز وارد اپ نموده تا در نهایت برایتان اطلاعات و راهنمایی‌های مربوط به میزان کالری دریافتی‌تان ارائه دهد. برای کنترل وزن همزمان با رژیم غذایی باید به انجام تمرینات ورزشی نیز بپردازید که cronometer با توجه به اطلاعات شخصی‌تان این راهنمایی‌ها را نیز لحاظ می‌نماید. کلیه فعالیت‌های روزانه و نیز میزان کالری دریافتی و کالری سوخته شده به صورت یک نمودار در پایان هر روز برایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.