گلکسی اس 9 مینی سامسونگ در نتایج بنچمارک Geekbench مشاهده شد

هرچند تنها چند هفته بیشتر از عرضه گلکسی اس 9 به بازار نمی‌گذرد، با این حال امروز شاهد به ثبت رسیدن بنچمارک‌هایی در Geekbench هستیم که گویا متعلق به نسخه مینی این پرچم‌دار می‌باشد.

0

در حالی که روزبه‌روز بر ابعاد نمایشگر گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود، با این حال همیشه وقت عده‌ای هستند که مدل‌های کامپکت را به دلایلی از جمله در دست گیری آسان‌تر ترجیح می‌دهند. شرکت‌های سخت افزاری نیز با توجه به همین موضوع سعی می‌کنند در کنار پرچم‌داران بلند قامت، مدل‌های مینی یا کامپکت را هم به بازار عرضه کنند تا به این علاقه پاسخ داده باشند. شرکت سامسونگ نیز بر همین اساس احتمالا مشغول توسعه گلکسی اس 9 مینی است، چراکه به تازگی بنچمارک‌هایی از این محصول در اپلیکیشن Geekbench به ثبت رسیده است.

البته توجه داشته باشید که در این بنچمارک‌ها به طور دقیق مدل دستگاه مشخص نیست و صرفاً از کد SM-G8750 استفاده شده است که هم خانواده گلکسی اس 9 می‌باشد. اگر شایعات مورد بحث درنهایت به حقیقت تبدیل شوند، شاهد آن خواهیم بود که بعد از چند سال سامسونگ بار دیگر نسخه مینی گوشی‌های بالا رده خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

گلکسی اس 9 مینی

در سوی دیگر، برخلاف گلکسی اس 9، در این محصول از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند. همچنین می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی اس 9 مینی به نمایشگری بدون حاشیه از نوع Infinity Display و با وضوح تصویر 2220 در 1080 پیکسل تجهیز شود که لااقل از لحاظ فیس جلویی شبیه به پرچم‌دار جدید سامسونگ است.

یکی از دلایلی که شرکت کره‌ای در سال‌های اخیر تولید گوشی‌های سری مینی که درواقع نسخه کوچک شده پرچم‌داران این شرکت هستند را متوقف کرده، عرضه سری گلکسی A می‌باشد که در قالب یک میان‌رده، ویژگی‌های پرچم‌داران را ارائه می‌دهد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.