آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، A5 2017 و A3 2017 سامسونگ در راه است

کاربران گوشی‌های قدیمی‌تر هر برند همیشه از انتشار بروزرسانی‌های بیشتر برای سیستم‌عامل گوشی خود به شدت استقبال می‌کنند. این بار این خوشحالی به احتمال بالا نصیب کاربران گوشی‌های سامسونگ خواهد شد. با فارنت همراه شوید…

2

اکنون که تمامی پرچمداران سال گذشته سامسونگ بروزرسانی جدید اندروید 8 اوریو را دریافت کرده‌اند، این شرکت کره‌ای به فکر نسل‌های پیش‌تر افتاده است. نسل‌های قبل‌تر شامل گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 7 و اس 7 اج، گلکسی A5 2017 و گلکسی A3 2017 می‌شود چون این مدل گوشی‌ها در مرجع رسمی WiFi Alliance با اندروید 8 اوریو دیده شده‌اند:

تاییدیه وای‌فای اغلب به این معنی است که بروزرسانی در مراحل پایانی کار خود به سر می‌برد.  در حالی‌که هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در رابطه با تاریخ ارائه این بروزرسانی‌ها وجود ندارد، اخبار غیررسمی و شایعات حاکی از آن است که گوشی‌های گلکسی اس 7 در اردیبهشت‌ و سایر مدل‌ها در ماه خرداد بروزرسانی اندروید 8 خود را دریافت خواهند کرد. این قضیه می‌تواند تا حدود زیادی قابل باور باشد چون کم‌کم بازه زمانی مناسب برای به انجام رساندن این امر از سوی سامسونگ رسیده بود. باید دید که واکنش شرکت سامسونگ به این شایعات و اخبار چیست.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    با سلام دیروز ۲۲ خرداد ماه ساعت ده صبح آپدیت اندروید ۸ برای گالگسی اس ۷ منتشر شد و من گوشیم رو آپدیت کردم.
    سرعت کلی سیستم بهبود پیدا کرده و عملکرد باتری خوب بود بهترم شد.
    در مجموع عالی

    1. هیرا می‌گوید

      سلام شما کجا هستید چرا برای من‌نیامده