اپل اولین نسخه آزمایشی iOS 11.4 را منتشر کرد

روز گذشته شرکت اپل اولین نسخه آزمایشی iOS 11.4 را در حالی منتشر کرد که هفته پیش نیز iOS 11.3 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

0

تا پیش از این اغلب توسعه دهندگان  گمان می‌کردند که iOS 11.3 تا زمان انتشار iOS 12 آخرین نسخه از این سیستم عامل می‌باشد؛ با این حال همان‌طور که گفته شد اولین نسخه آزمایشی iOS 11.4 در کنار tvOS 11.4 و watchOS 4.3.1 اکنون قابل دسترس می‌باشد.

در اولین نسخه آزمایشی iOS 11.4 علاوه بر رفع برخی مشکلات و باگ‌های iOS 11.3 شاهد اضافه شدن چند قابلیت جدید هم هستیم.  به عنوان مثال در این نسخه شاهد تعبیه فریم‌ورک ClassKit هستیم که به نوعی رابط توسعه دهندگان با اپلیکیشن آموزش از راه دور Schoolwork می‌باشد.

همچنین اولین نسخه آزمایشی iOS 11.4 دارای ویژگی AirPlay 2 می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید به صورت بی‌سیم موزیک‌های خود در آیفون و آی‌پد را به طور هم‌زمان بر روی چندین دستگاه از جمله هوم‌پاد استریم کنید. البته بدهی است که پیش نیاز استفاده از این ویژگی به‌روز کردن سخت افزار پخش کننده هم می‌باشد. درنهایت شاهد اضافه شدن قابلیتی هستیم که با آن  می‌توان مکالمات و فایل‌های پیوستی که در آی مسیج رد و بدل کردید را در یک فضای ابری ذخیره کرده و میان  گجت های اپلی خود همگام سازی کنید.

tvOS 11.4 و watch OS 4.3.1

در این نسخه tvOS به واسطه بازگشت AirPlay 2، نسل چهارم و پنجم اپل تی وی هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند که از طریق اپلیکیشن Apple Home قابل دسترس است. در نسخه جدید پلتفرم ساعت هوشمند اپل هم صرفاً برخی اشکالات قبلی رفع شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.