گلکسی نوت 9 شاید تیر یا مردادماه از راه برسد

هر سال دو پرچمدار جدید سامسونگ از سری‌های کهکشانی نوت و اس روانه بازار می‌شود. امسال گلکسی اس 9 زودتر از انتظار عرضه شد و باید دید که آیا این اتفاق برای نوت 9 هم رخ می‌دهد یا خیر. با فارنت همراه شوید…

1

با توجه به شایعات به وجود آمده انتظار می‌رود سامسونگ گوشی گلکسی نوت 9 را زودتر زمان از عرضه مدل قبلی در سال پیش روانه بازار کند. خبری که اوایل هفته منتشر شد مبنی بر این قضیه که سامسونگ توسعه نرم‌افزار گلکسی نوت 9 را زودتر آغاز کرده است، سبب به وجود آمدن شایعات بسیاری شد. اکنون براساس گزارشی که از طرف منابع نزدیک به سامسونگ به دست رسیده است، احتمالا شاهد عرضه یکی دو ماه زودتر گوشی گلکسی نوت 9 باشیم.

این پیش‌بینی بنا بر خبری در رابطه با صفحه‌نمایش گوشی انجام شده است که بخش ساخت صفحه‌نمایش شرکت سامسونگ کار ساخت صفحات OLED پرچمدار آتی این شرکت کره‌ای را در ماه جاری آغاز خواهد کرد؛ پروسه‌ای که معمولا در تیرماه کلید می‌خورد. در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی نوت 9 در ماه اوت یا ژوئیه روانه بازار شود. گفته می‌شود که این گوشی قرار است بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در بین تمامی مدل‌های قبلی سامسونگ داشته باشد. بر خلاف مدل قبلی که دارای صفحه‌نمایشی با اندازه 6.32 اینچی بود، به احتمال زیاد گلکسی نوت 9 دارای صفحه‌ای 6.38 اینچی باشد.

البته نباید انتظار وجود اسکنر انگشت زیر صفحه‌نمایش را از پرچمدار بعدی سامسونگ داشته باشیم؛ موردی که در گوشی جدید هواوی پورشه دیزاین میت RS دیده می‌شود و صد البته باید نگاهی هم به قیمت 2 هزار یورویی آن داشته باشید. یکی از دلایل اصلی سامسونگ برای عرضه زودهنگام نسخه جدید سری نوت، رقابت با آیفون‌های جدید شرکت اپل است که احتمالا در ماه شهریور رونمایی خواهند شد.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    فعلا که با شرایط اقتصادی ورشکسته ایران ۹۰ درصد مردم نمیتونن در مورد گوشی های پرچمدار سامسونگ برنامه ریزی جهت خرید داشته باشند وقتی برای گوشی میان رده ای مانند A8 باید مبلغی حدود ۳ میلیون تومان هزینه کرد دیگه دل ودماغی واسه فکر کردن به گوشی های پرچمداری چون نوت۹ نمیمونه