میان‌رده جدید هواوی، nova 3e در راه بازار ایران

هواوی به‌تازگی از عرضه عضو جدیدی از خانواده گوشی‌های میان‌رده نوا به ایران خبر داده است. این گوشی با نام nova 3e با طراحی تازه به‌زودی در ایران رونمایی خواهد شد.

2

هواوی که به‌تازگی از پرچم‌داران جدید خود پی 20 و پی 20 پرو در پاریس رونمایی کرده یک نسخه ارزان‌تر را نیز با نام پی 20 لایت در برنامه خود دارد. این گوشی که آن را پیش از این برایتان معرفی کرده‌ایم قرار است در ایران با نام nova 3e به بازار عرضه شود.

همانطور که در تصاویر می‌بینید این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به سری پی 20 دارد اما حسگر اثر انگشت در آن از جلوی گوشی به پشت آن منتقل شده است. همچنین برای اولین بار در سری نوا از بدنه شیشه‌ای و صفحه‌نمایش بدون حاشیه استفاده شده است.

اگر نوا 3e در  بازار کشورمان مشابه نسخه عرضه شده در کشور چین باشد می‌توان انتظار استفاده از صفحه‌نمایش ۵.۸۴ اینچی 1080p به همراه تراشه آشنای Kirin 659 و ۴ گیگابایت رم را داشت. این گوشی از دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در پشت و ۲۴ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. از سایر مشخصات نوا 3e می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع و جک هدفون اشاره کرد.

به این ترتیب اگر قصد خرید یک میان‌رده را دارید بهتر است تا رونمایی از nova 3e در بازار کشورمان منتظر بمانید.

مدیر هواوی در این زمینه می‌گوید:

ما شاهد افزایش تقاضا توسط مصرف‌کنندگان برای گوشی‌های هوشمند رده متوسط هستیم. در Huawei  ما خود را در اول صف نوآوری برای پرچم‌داران می‌دانیم و همچنین در محدوده دستگاه‌های متوسط، ما به خودمان افتخار می‌کنیم. ویژگی‌های پیشرفته، به‌خصوص زمانی که به قابلیت‌های دوربین بر‌می‌گردند، به‌عنوان یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود و مشتریان هم دقیقاً به دنبال تعادل بین کیفیت و هزینه هستند که ما در محصولات میان‌رده خود به آن توجه می‌کنیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سعیده می‌گوید

    فارنت جون خب حداقل بالای این خبرها بزن رپورتاژ. آخه اومدن یه میان رده بدون هیچ تغییر نسبت به مدل های قبلی با قیمت واقعا گران چه ارزش خبری داره؟ کسی بخواد اینو بخره میره کا 10 میگیره دیگه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تعریف رپورتاژ با چیزی که در ذهن شماست متفاوته. ضمن این‌که K10 اصلا در رده قیمتی و سطح نوا 3e نیست. K10‌رو با سری Y هواوی باید مقایسه کرد.