آپدیت اندروید 8.1 برای نوکیا 5 و نوکیا 6 منتشر شد

کاربران نوکیا 5 و نوکیا 6 تاکنون از آپدیت جدیدترین نسخه اندروید بی‌بهره بودند تا اینکه باخبر شدیم آپدیت اندروید 8.1 برای نوکیا 5 و نوکیا 6 منتشر شده است.

1

اگر از طرفداران گوشی‌های جدید نوکیا باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که نوکیا 8 حدود یک ماه پیش میزبان آپدیت اندروید نسخه 8.1 بود، در این بین نوکیا 5 و نوکیا 6 که گوشی‌های 2017 نوکیا هستند از قافله عقب ماند‌ه‌اند و به‌غیر از دریافت آپدیت اندروید نسخه 8.0 تاکنون خبری از دریافت آپدیت جدیدترین نسخه اندروید برای این گوشی‌ها نبود تا اینکه خبر رسید کاربران هندی، تونسی و مالزیایی گوشی‌های نوکیا 5 میزبان دریافت آپدیت 8.1 اندروید اوریو هستند.

از قرار معلوم این آپدیت برای نوکیا 6 تنها در هندوستان منتشر شده است و به احتمال زیاد در چند روز آینده شاهد انتشار آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی‌های نوکیا 5 و نوکیا 6 در سایر کشورها نیز خواهیم بود.

آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی نوکیا 5 حجمی حدود 866 مگابایت دارد و آپدیت نوکیا 6 برابر با 933.8 مگابایت است. دریافت این آپدیت از طریق ارسال نوتیفیکیشن اعلام می‌شود اما برای اطمینان خاطر می‌توانید از قسمت Settings فرآیند انتشار و دریافت این آپدیت را شخصاً‌ بررسی نمایید.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که در آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی‌های نوکیا 5 و نوکیا 6 شاهد وصله امنیتی فرودین‌ماه نیز هستیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    نوکیا یه زمانی غولی بود برای خودش. الان در سطح برندای چینی شده خبراش. قبلا خبرهاش مثل سامسونگ منتشر میشد البته نه مثل سامسونگ رپوتاژی بلکه واقعا خبرهاش مخاطب داشت و حساس بود. الان دور دور برندهای دیگست. من که خودم نظرم رو ال جی هست