گوگل پلتفرم تصاویر متحرک Tenor را خریداری کرد

گوگل یکی از رقبای قدر در زمینه‌ی تصاویر متحرک GIF را به دست می‌گیرد. گیف‌های Tenor همه‌جا هستند، از توییتر، واتس‌اپ و فیس‌بوک گرفته تا کیبورد Gboard خود گوگل.

0

حالا که بسیاری از سرویس‌ها و پلتفرم‌ها از تصاویر متحرک GIF پشتیبانی می‌کنند گوگل هم به فکر افتاد تا یکی از پلتفرم‌های قوی در این زمینه به نام Tenor را خریداری کند.

Tenor

مدیر مهندسی گوگل در یک وبلاگ این‌طور نوشت که امروزه اغلب مردم از تصاویر گوگل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یک موضوع استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها جستجو برای پیدا کردن تصاویر GIF انجام می‌شود. ما در تلاش هستیم این نیازها را برطرف کنیم. تصاویر GIF محبوبیت زیادی در سیستم عامل‌های اندروید، iOS و دسکتاپ پیدا کرده‌اند.

Tenor از سال گذشته تا کنون بیش از 300 میلیون کاربر دارد و در ماه فوریه بیش از 12 میلیارد درخواست جستجوی ماهیانه داشته است. گوگل می‌گوید Tenorرا بصورت یک واحد مستقل نگه می‌دارد و همچنین به این شرکت کمک می‌کند تا محتوا و شرکای API بیشتری هم پیدا کند. به گفته گوگل با خرید Tenor می‌توان انتظار داشت تصاویر متحرک GIF را در سرویس‌های گوگل بیشتر و بیشتر از گذشته ببینیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.