زبان فارسی رسماً به گوگل مپس اضافه شد

امروز گوگل در بلاگ خود از اضافه شدن ۳۹ زبان جدید از جمله زبان فارسی به گوگل مپس خبر داد. به این ترتیب می‌توانید از این اپلیکیشن مسیریاب در گوشی یا تبلت خود به زبان فارسی استفاده کنید.

1

گوگل در وبلاگ خود درباره گوگل مپس می‌نویسد:

چهارده سال پیش، گوگل مپس ظاهر بسیار متفاوتی داشت و تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کرد. اام امروز بیش از یک میلیارد نفر از گوگل مپس برای یافتن جاهای جدید، بهترین مسیرهای رانندگی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و انجام کارهایشان در دنیای واقعی استفاده می‌کنند.

امروز ما این سرویس را با افزودن ۳۹ زبان جدید حتی مفیدتر از گذشته خواهیم کرد. زبان‌هایی که توسط حدود ۱.۲۵ میلیارد نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود.

زبان فارسی گوگل مپس

علاوه بر زبان فارسی لیست زبان‌های جدید اضافه شده به مپس شامل آفریکانس، آلبانیایی، امهری، ارمنی، آذری، بوسنیایی، برمه، کروات، چک، دانمارکی، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، گرجستانی، عبری، ایسلندی، اندونزیایی، قزاق، خمر، قرقیز، لائو، لتونیایی، لیتوانیایی، مقدونیه ای، مالایی، مغولی، نروژی، رومانیایی، صرب، اسلواک، اسلونیایی، سواحیلی، سوئدی، ترکی، اوکراینی، ازبک، ویتنامی و زولو می‌شود.

برای استفاده از Google Maps به زبان فارسی در اندروید کافیست زبان فارسی را به عنوان زبان اصلی گوشی انتخاب کرده باشید و همچنین از آخرین نسخه گوگل مپس استفاده کنید.

منبع google
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حامد می‌گوید

    والا ما از وقتی یادمونه گوگل مپ مون فارسی بود، همه نقشه اش، هم نرم افزار ش
    خوبه گوشیتون رو روی فارسی بگذارید، تا بدونید دقیقا چیش فارسی شده، یه متن ساده نقل و قول نفرمایید