اپل واچ سری 4 پاییز امسال با طراحی جدید از راه خواهد رسید

از سال 2015 تا کنون شرکت اپل هر ساله نسخه تازه ای از اپل واچ منتشر می‌کند و ظاهرا قصد توقف هم ندارد چرا که محصول جدید در راه است. گفته می‌شود اپل واچ سری 4 با طراحی جدید عرضه خواهد شد.

0

ساعت جدید با نمایشگر بزرگتر و طراحی جدید کارایی بهتری در بخش تندرستی دارد و طول عمر باتری آن نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. بر اساس تحلیل‌های انجام شده توسط  Ming Chi Kuo  از موسسه آنالیز‌های KGI نمایشگر اپل واچ سری 4 حدود 15% بزرگتر است اما مشخص نیست دلیل این افزایش سایز باریکتر شدن حاشیه است یا در کل بدنه‌ خود ساعت بزرگتر شده است.

آخرین جزئیات مبهمی که KGI بیان کرده این است که ساعت جدید مدرن‌تر است اما نمی دانیم این مدرن بودن را مدیون چه تغییراتی هستیم.

تاثیر کلی طراحی جدید و ویژگی حوزه تندرستی بهمراه کاهش قیمت مدل‌های قدیمی‌تر سبب شده شرکت فروش بالغ بر 22 تا 24 میلیون دستگاه اپل واچ را در سال 2018 پیش‌بینی کند که نسبت به سال گذشته 30% بیشتر است. بر اساس پیش‌بینی KGI ا فروش اپل واچ 4 به 50 میلیون گجت نیز میرسد.

 احتمالا همزمان با اپل واچ آیفون‌های جدید اپل که در ماه سپتامبر رونمایی شدند نیز عرضه گردند. با اینهمه باید منتظر باشیم اخبار تازه از منابع دیگر نیز از راه برسند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.