با اپلیکیشن Schoolwork اپل معلمان می‌توانند تکالیف دیجیتال به دانش‌آموزان محول کنند

آن‌طور که به نظر می‌رسد مدیران شرکت اپل سرانجام به این نتیجه رسیده‌اند که سیاست قیمت‌گذاری گذشته دیگر کار ساز نیست و برای بقا در بازار گجت‌های هوشمند ملزم به ارائه محصولات ارزان قیمت هم هستند. پیرامون همین موضوع ساعاتی پیش شاهد معرفی ارزان قیمت‌ترین تبلت آی‌پد بودیم که همراه با برخی اپلیکیشن‌های اختصاصی، حوزه آموزش دیجیتال را هدف گرفته است.

0

ساکنین کوپرتینو همراه با نسل جدید آی‌پد که لقب ارزان قیمت‌ترین تبلت این شرکت را هم یدک می‌شکند، اپلیکیشن Schoolwork را هم معرفی کرده‌اند که ابزاری برای آموزش از راه دور می‌باشد.

اپلیکیشن Schoolwork درواقع پلی دیجیتال میان معلم و دانش‌آموزش می‌باشد که از طریق آن می‌توان به راحتی ارسال یک ایمیل بر تکالیف دانش‌آموزان نظارت داشت، بر روی اسناد دیجیتال یادداشت ایجاد کرد و یا فایل‌های مدیا یا پی‌دی‌اف ارسال کرد. علاوه بر آن اپلیکیشن Schoolwork با سایر برنامه‌های اختصاصی اپل یکپارچه شده و می‌توان به طور مستقیم میان آن‌ها جابه‌جا شد.

اپلیکیشن Schoolwork

شرکت سازنده مدعی است که اطلاعات تحصیلی هر دانش‌آموز به صورت رمزگذاری شده خواهد بود و تنها معلم وی به آن‌ها دسترسی دارد. در سوی دیگر این برنامه قادر به ایجاد نمودار پیشرفت تحصیلی است و از طریق آن معلم می‌تواند روند پیشرفت هر فرد را زیر نظر داشته باشد. اصلی‌ترین رقیب اپل در بازار حوزه آموزش دیجیتال گوگل است که مدت‌هاست بر روی حریم خصوصی دانش‌آموزان کار می‌کند و متعهد شده که هیچگونه اطلاعاتی را به منظور داده‌های تبلیغاتی جمع‌آوری نکند.

اپلیکیشن Schoolwork پیش از شروع سال تحصیلی جدید در اختیار معلمان و دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت و شرکت سازنده وعده داده که نسخه مدیریتی آن را هم در همین حین برای دستگاه‌های مکینتاش منتشر کند. فضای ذخیره سازی iCloud حساب افرادی که این اپلیکیشن را فعال کنند هم به طور خودکار از 5 گیگابایت به 200 گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

اپلیکیشن Schoolwork

اپل همچنین رابط توسعه دهندگان این برنامه را با نام ClassKit به زودی عرضه خواهد کرد که از طریق آن می‌توان رابط‌های همگام‌سازی میان برنامه‌های شخص ثالث با آن ایجاد کرد. ساکنین کوپرتینو از دو سال پیش به عرضه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای حوزه آموزش دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند، با این حال هنوز طیف کمی از توسعه دهندگان به پشتیبانی از محصولات آن‌ها روی آورده‌اند و شاید همین موضوع باعث شده که اپل سیاست قیمت گزاری محصولات مناسب فضای آموزشی خود را تغییر دهد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.