DxOMark: هواوی پی 20 و پی 20 پرو بهترین دوربین‌های موبایلی دنیا را دارند

به اعتقاد وب‌سایت معتبر DxOMark گوشی‌های پی 20 و پی 20 پرو هواوی با اختلاف قابل توجهی بالاتر از گلکسی اس ۹ پلاس، آیفون 10 و پیکسل ۲ بهترین دوربین‌های موبایلی دنیا را دارند.

0

هواوی دقایقی پیش رسماً گوشی‌های پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس پرچم‌داران جدید اندرویدی خود را معرفی کرد. در میان این دو دوربین هواوی پی 20 پرو با چینش ۴۰ مگاپیکسلی سه‌گانه خود با سنسور بسیار بزرگ و ISO تا ۱۰۲۴۰۰ یکی از جذاب‌ترین دوربین‌های موبایلی چندسال اخیر را دارند.

حالا DxOMark دوربین این دو گوشی را بررسی کرده و به پی 20 و پی 20 پرو به ترتیب امتیازات کلی ۱۰۲ و ۱۰۹ را داده است. پیش از این گلکسی اس ۹ پلاس، پیکسل ۲ و آیفون ۱۰ با امتیازات ۹۹، ۹۸ و ۹۷ در رده‌های اول تا سوم بودند.

به اعتقاد DxOMark نقاط قوت دوربین پی ۲۰ پرو در عکاسی جزئیات عالی هنگام زوم، افکت خوب بوکه، نویز پایین، سرعت و دقت عالی فوکوس، دامنه دینامیکی و نوردهی خوب و عملکرد مناسب فلش است. این گوشی همچنین در فیلم‌برداری نیز لرزش‌گیری بسیار خوب، فوکوس دقیق، نویز پایین و نوردهی مناسبی در نور کم دارد.

منبع dxomark
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.