قیمت و زمان عرضه هواوی پی 20 و پی 20 پرو مشخص شد

هواوی دقایقی پیش گوشی‌های پرچم‌دار پی 20 و پی 20 پرو خود را معرفی کرد. حالا قیمت پی 20 و پی 20 پرو و زمان عرضه این دو گوشی مشخص شده است.

1

هواوی پی 20 و پی 20 پرو جدیدترین پرچم‌داران اندرویدی هستند که به جذاب‌ترین دوربین‌ها نیز مجهز شده‌اند. هواوی قیمت پی 20 و پی 20 پرو را نسبت به رقبای گران‌قیمت کمی ملایم‌تر تعیین کرده است.

قیمت پی 20 و پی 20 پرو

قیمت پی 20 پرو ۸۹۹ یورو در اروپا تعیین شده که ۵۰ یورو ارزان‌تر از گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ است. پی 20 هم با قیمت ۶۴۹ یورو عرضه خواهد شد که باز هم نسبت به گلکسی اس ۹ بسیار ارزان‌تر است.

زمان عرضه پی 20 و پی 20 پرو هواوی

هواوی پی 20 با حافظه ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم از همین امروز به بازار عرضه شده است و پی 20 پرو نیز قرار است از ۱۷ فروردین‌ماه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم به بازار بیاید. هواوی پی 20 در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی نیمه‌شب، رزگلد و رنگ جدید twilight عرضه خواهد شد درحالی‌که نسخه پرو تنها در رنگ‌های مشکی، آبی، رزگلد و twilight به بازار خواهد آمد.

برای معرفی کامل هواوی پی 20 می‌توانید به این مطلب فارنت مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    فارنت جون گوشی دستت رسید لطفا یه بررسی با آیفون و وی 30 پلاس بزن ببینیم چند چنده با خودش. ظاهرا که حرفی برای گفتن نداره جلو اینا