آپدیت ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ با ویژگی‌های جدید فراوان منتشر شد

ساعت‌های هوشمند هنوز جایگاه چندان محکمی در زندگی روزمره ما به دست نیاورده‌اند و شرکت‌های مختلف در تلاش برای دست پیدا کردن به این مهم هستند. سامسونگ در جدیدترین بروزرسانی خود برای ساعت گیر اس 2 این گجت پوشیدنی را کاربردی‌تر کرده است. با فارنت همراه باشید…

0

سامسونگ بروزرسانی بزرگی برای ساعت هوشمند گیر اس 2 در نظر گرفته است. این بروزرسانی به قدری مهم و بزرگ است که سامسونگ یک پست کامل در بلاگ خود را به توضیح ویژگی‌های مختلف آن برای دومین سری از ساعت‌های هوشمند گیر اس اختصاص داده است. آپدیت جدید گیر اس 2 از طریق اپلیکیشن سامسونگ گیر در دسترس قرار دارد و شامل تغییراتی در رابط کاربری و کارایی می‌شود تا روح تازه‌ای در کالبد ساعت هوشمند شما دمیده شود.

اولین ویژگی قابل ذکر مربوط به نمایش جدیدترین اپلیکیشن‌های ساعت هوشمند گیر اس است که البته می‌توانید به راحتی آن‌ها را به صورت دستی هم تنظیم کنید. از این به بعد با کشیدن انگشت خود روی ساعت از بالا به پایین، پنل دسترسی سریع به اتصالات مختلف ساعت نمایش داده خواهد شد. ساعت گیر اس 2 می‌تواند یک وسیله بسیار کاربردی برای افرادی که طرفداران فعالیت‌های فیزیکی هستند، باشد و اپ سلامتی سامسونگ هم کار دنبال کردن سرعت حرکت و ضربان قلب را به شدت ساده کرده است چون این بار تنها با یک نگاه کوچک به ساعت خود می‌توانید هر دو مورد را اندازه‌گیری کنید.

ویجت جدید تمرینات چندگانه قادر به ارائه دسترسی سریع به هر فعالیت ورزشی دلخواه شما است و هشدار عدم فعالیت بدنی اکنون تنظیمات بهتری دارد و در بدهنگام مزاحم کارتان نمی‌شود. همچنین گزینه‌های بیشتری برای کنترل سایر وسایل الکتریکی مانند تلویزیون و هدست واقعیت مجازی با گیر اس 2 به این ساعت هوشمند اضافه شده است. سامسونگ همیشه به فکر افزایش کاربرد ساعت هوشمند خود بوده و در موردی دیگر از این به بعد هر صبح که از خواب بیدار می‌شوید، یک گزارش کامل از آب و هوا روی ساعت خود پیدا خواهید کرد و بدین شیوه می‌توانید برنامه‌های سفری خود را به بهترین شکل ممکن تنظیم نمایید.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.