آیفون Xs اپل احتمالا صد دلار ارزان‌تر خواهد بود

شاید بتوان اصلی‌ترین عامل کاهش فرش آیفون 10 نسبت به نسل‌های قبلی و ثبت نشدن رکورد فروشی جدیدی توسط این محصول را قیمت بالای آن دانست. در همین حال به تازگی اسنادی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد این شرکت تا پایان سال جاری 3 مدل جدید از گوشی آیفون را عرضه خواهد کرد که دارای برچسب قیمتی ارزان‌تری نسبت به آیفون 10 میباشند.

0

Ming-Chi Kuo آنالیزور موسسه KGI، پس‌ازآنکه چندی پیش مدعی شد نسل جدید تبلت اپل به سنسور فیس آی‌دی تجهیز خواهد شد، این بار پیش‌بینی کرده که ساکنین کوپرتینو تا پایان سال جاری میلادی 3 مدل جدید از گوشی آیفون را به بازار عرضه خواهند کرد تا در رقابت با طیف وسیعی از گوشی‌های اندرویدی مهره‌های بیشتری در بازار داشته باشند.

بر این اساس انتظار داریم که مدل ارتقا یافته آیفون 10 با همان نمایشگر کم حاشیه 5.8 اینچی AMOLED، با نام آیفون Xs به بازار عرضه شود. در سوی دیگر  iPhone Xs Plus به نمایشگری 6.5 اینچی AMOLED و آیفون 9 نیز به نمایشگری 6.1 اینچی LCD تجهیز خواهند شد. وجه اشتراک تمامی آیفون‌های 2018 را می‌توان بهره‌مندی از نمایشگر بدون حاشیه، دوربین TrueDepth و سنسور تشخیص چهره فیس آی‌دی دانست. البته Ming-Chi Kuo مدعیست که آیفون 9 تنها دارای یک دوربین در قاب پشتی بوده و فاقد فناوری تاچ سه بعدی می‌باشد.

در سوی دیگر با توجه به اسناد منتشر شده توسط RBC Capital، شاید جالب باشد که بدانید آیفون Xs اپل علی‌رغم تجهیز به پردازنده جدید، با برچسب قیمتی 899 دلاری به بازار عرضه خواهد شد که دست کم 100 دلار ارزان‌تر از نسل قبلی خود می‌باشد. همچنین قیمت عرضه iPhone Xs Plus از 999 دلار آغاز خواهد شد و آیفون 9 نیز با برچسب قیمتی تقریبا 700 دلاری، لقب ارزان‌ترین مدل 2018 آیفون را یدک خواهد کشید.

با توجه به این گزارش و سیاست قیمت گزاری جدید، می‌توان پیش‌بینی کرد که درآمد اپل در سال 2018 از فروش آیفون‌های جدید کاهش پیدا خواهد کرد، با این حال موجب تقویت ارزش سهام این شرکت در بازار می‌گردد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.