مرورگر اج مایکروسافت حالا از تبلت‌های اندروید و آی‌پد پشتیبانی می‌کند

کمتر از یک هفته پس از آنکه مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد مشغول توسعه و بهینه کردن مرورگر اج برای کار روی آی‌پد می‌باشد، ساعاتی پیش نسخه نهایی این برنامه با قابلیت‌های جدید ازجمله پشتیبانی از تبلت های اندرویدی و مبتنی بر iOS در اختیار عموم افراد قرار گرفت.

1

ردموندی ها در ویندوز 10 سرانجام مرورگر اج مایکروسافت را جایگزین اینترنت اکسپلورر کردند. این مرورگر علاوه بر داشتن هسته یکپارچه (One Core)، برخلاف اکسپلورر از پایه برای کار بر روی صفحات لمسی بهینه شده است. در سوی دیگر مرورگر اج مایکروسافت علاوه بر ویندوز و ویندوز موبایل، بر روی اندروید و iOS نیز قابل اجراست و در به‌روزرسانی جدید هم قابلیت کار بر روی انواع تبلت ها را هم به دست آورده است.

در نسخه موبایلی مرورگر اج مایکروسافت قابلیتی تحت عنوان Continue On PC تعبیه شده که همان‌طور که از نامش هم پیداست، به کاربر امکان ادامه وبگردی در همان صفحاتی که بر روی مرورگر نسخه موبایلی مایکروسافت اج باز هست را بر روی نسخه دسکتاپ این مرورگر می‌دهد. علاوه بر این امکان همگام سازی صفحات دلخواه، پسوردهای ذخیره شده، کتاب‌های دیجیتال و reading list در بین نسخه‌های مختلف مایکروسافت اج قابل دسترس است.

نسخه نهایی این برنامه هم‌اکنون برای کاربران اندرویدی ساکن ایالات متحده، چین، فرانسه و بریتانیا قابل دسترس است و نسخه iOS هم علاوه بر کشورهای مذکور، برای کاربران کشورهای هند، استرالیا و کانادا عرضه شده است.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    فقط کلمه مزخف برازندشه