مشخصات کامل و قیمت پی 20 و پی 20 پرو هواوی توسط فروشنده آلمانی درز کرد

رازنگه‌داری برای گوشی‌های هواوی پی 20 و پی 20 پرو کار چندان ساده‌ای نیست و شاهد درز مشخصات کامل این گوشی‌ها توسط یک فروشنده آلمانی هستیم.

0

گوشی‌های هواوی پی 20 و پی 20 پرو گوشی‌هایی نیستند که به این راحتی‌ها بتوان در خصوص مشخصات آن‌ها رازنگه‌داری کرد و هواوی نیز نتوانست مشخصات فنی این گوشی‌ها را از نگاه تیزبین علاقه‌مندان دور نگه دارد.

در همین راستا شاهد درز مشخصات کامل پی 20 و پی 20 هواوی هستیم، این مشخصات که توسط یک فروشنده آلمانی به بیرون منتشر شده است حکایت از دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی در هواوی پی 20 دارد. به احتمال زیادی یکی از این سنسورها سیاه‌و‌سفید و سنسور دیگر این دوربین رنگی خواهد بود، شبیه این ترکیب را در هواوی میت 10 نیز شاهد بودیم.

جالب اینجاست که از قرار معلوم هواوی پی 20 پرو دوربین قوی‌تری دارد و ترکیب سه‌گانه‌ای از سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی را در دوربین این گوشی انتظار داریم.

صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با بریدگی بالای صفحه‌ که رزولوشنی 2240 در 1080 پیکسل دارد را در هواوی P20 شاهد خواهیم بود به احتمال زیاد پردازنده کیرین 970 که در فرکانس 2.36 هرتز کار می‌کند به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی، سایر مشخصات اصلی هواوی پی 20 را تشکیل می‌دهد.

باتری 3340 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ، رابط کاربری EMUI نسخه 8.1 که بر روی اندروید 8.1 سوار شده است را می‌توان از دیگر مشخصات هواوی پی 20 دانست.

از طرف دیگر با نگاهی به مشخصات فنی هواوی پی 20 پرو می‌توان گفت با گوشی ایده‌آلی برای عکاسی طرف هستیم و سنسور 40 مگاپیکسلی این گوشی نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند، یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز وظیفه تله‌فوتو را به همراه زوم هیبریدی تا میزان 3 برابر برعهده خواهد گرفت و یک سنسور سیاه‌و‌سفید برای ایجاد عمق تصاویر و جذب بیشتر نور در دوربین سه‌‌گانه هواوی پی 20 پرو حضور پیدا خواهد کرد.

در کنار این موارد گفته می‌شود بدنه هواوی پی 20 پرو نیز به گونه‌ای طراحی شده که رنگ آن از زوایای مختلف، تفاوت پیدا می‌کند.

این‌گونه که پیداست هواوی پی 20 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی قیمتی حدود 649 یورو خواهد داشت و هواوی پی 20 پرو با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قیمتی معادل 899 یورو دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.