پنج دلیل برای این‌که گوشی میت 10 لایت هواوی را بخرید

در جشنواره نوروزی هواوی بی‌شک یکی از انتخاب‌های مناسب در بین گوشی‌های میان‌رده بازار میت 10 لایت است. در این مطلب می‌خواهیم بزرگ‌ترین نقاط قوت این گوشی را برایتان بنویسیم.

3

میت 10 لایت نسخه میان‌رده و البته ارزان‌تر از پرچم‌دار هواوی میت 10 است. این گوشی بسیاری از ویژگی‌های خوب پرچم‌دار هواوی مثل دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش کشیده را به ارث برده و حتی چند ویژگی خوب دیگر هم دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بزرگ‌ترین مزایای خرید میت 10 لایت را در این مطلب برایتان بنویسیم.

۱. بدنه فلزی باکیفیت

برخلاف گوشی‌های شیشه‌ای در میت 10 لایت خبری از برجا ماندن اثر انگشت روی بدنه نخواهد بود. به این ترتیب با وجود این‌که بدنه باریک و فلزی این گوشی حس یک گوشی پرچم‌دار را به شما القا می‌کند حتی بدون کیس هم می‌توانید آن را زیبا نگه‌دارید. با این‌حال اگر بخواهید از کیس استفاده کنید هواوی یک کیس ساده شفاف هم درون جعبه برایتان قرار داده است.

چینش متفاوت دوربین دوگانه و فلش LED نیز به طراحی گوشی شخصیت متفاوتی داده و رنگ‌های متنوع مشکی، آبی و طلایی هم انتخاب‌های شما را افزایش داده استو

۲. دوربین دوگانه پشتی

در میت 10 لایت خبری از دوربین دوم تله‌فوتو یا مونوکروم نیست با این‌حال دوربین دوم می‌تواند فاصله بین سوژه‌ها را تشخیص داده و تصاویری موسوم به تصاویر پرتره ثبت کند. در میت 10 لایت همچنین قابلیتی تحت عنوان Wide Aperture نیز قرار داده شده است تا بتوانید از سوژ‌ه‌های متنوع تصاویری با دیافراگم متغیر (مجازی) ثبت کنید. علاوه بر این‌ها کیفیت تصاویر ثبت شده نیز برای یک میان‌رده بسیار خوب است.

۳. دوربین دوگانه در جلو

بله! در میت 10 لایت حتی در جلوی گوشی هم دوربین دوگانه در اختیار خواهید داشت. علاوه بر دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.0 که تصاویر بسیار خوبی هم ثبت می‌کند دوربین دوم تشخیص عمق در جلو هم وجود دارد. به این ترتیب حتی می‌توانید پرتره‌های سلفی بگیرید که بسیار دقیق‌تر از پرتره‌های سلفی در گوشی‌های رقیبی مثل گلکسی A7 و یا آنر ۹ خواهد بود.

۴. صفحه‌نمایش کشیده کم‌حاشیه

حذف حاشیه‌های نمایشگر را یکی دوسالی هست که در گوشی‌های پرچم‌دار شاهد هستیم. حالا هواوی در میت 10 لایت نیز تا حد امکان حاشیه‌های صفحه‌نمایش را باریک‌تر کرده تا بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش به قیمت بزرگ‌تر شدن گوشی تمام نشود. استفاده از نسبت تصویر ۱۸:۹ همچنین گوشی را برای تماشای فیلم‌های سینمایی و یا استفاده از دو اپ در کنار یکدیگر ایده‌آل کرده است.

وضوح ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی صفحه‌نمایش و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ نیز برای یک میان‌رده عالیست و اگر خوانایی نه‌چندان عالی زیر نور خورشید را در نظر نگیرید می‌توان گفت صفحه‌نمایش میت 10 لایت ایده‌آل است.

۵. دوام شارژ بسیار خوب باتری

باتری ۳۳۴۰ میلی‌‌آمپرساعتی میت 10 لایت می‌تواند به راحت یک روز کامل را برایتان دوام بیاورد تا هر روز نیاز به حمل یک پاوربانک نداشته باشید. باتری این گوشی در آزمون PCMark Work و با روشنایی ۲۰۰ نیت چیزی حدود ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه را دوام می‌آورد که رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود.

میت 10 لایت در حال حاضر با قیمت حدودی یک میلیون ۳۴۰ هزار تومان با گارانتی عرضه می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    سلام . حضور با سعادتت باید عرض کنم .از چهار سال پیش تا حالا هونور 3X هواوی دارم .در منزل همه سامسونگ دارند در این مدت چند بار به دلایلی گوشیهاشون ایراد کرده و تعویض کردیم اما این گوشی هنوزم مثل روز اول یا شاید اغراق نباشه بهتر از اون کار میکنه .معروضم که حدود یک ماه قبل هم البته با سهل انگاری بنده از جیب کتم افتاد کف خیابان و ماشین از روش رد شد ودیدم فقط صفحه اش کمی ترک خورد ه چون با صفحه رو خیابان ولو شد و ماشین از روش گذشت .به تصورم پوکید ..فوری جمعش کردم در عین ناباوری الانم مثل روز اول کار میکنه !!!
    تازه شو خواستم بگیرم که قیمتا رفتن بالا .منتظرم قیمت معقول بیاد و باز هونور هواوی میخرم .فقط جهت اطلاع عرض شد …

  2. علیرضا می‌گوید

    هواوی برند برتر جهان ودر حال رقابت بااپل هست وبزودی به مقاوم اول میرسه. این دوستمون که نظر داده احتمالا گوشی 300 تومنی هواوی روخریده. هرچقدرپول بدی هم اونقدر اش میخوری.

  3. سعیده می‌گوید

    خدایی تو همه این موارد که گفتی جی 5 ال جی سرتره . آخه چرا باید پولی که با زحمت در آوردیم رو خرج برند بی کیفیت مثل هواوی بکنیم؟