سامسونگ توسعه نرم‌افزار گلکسی نوت 9 را از همین حالا آغاز کرده است

سامسونگ کار توسعه نرم‌افزار گوشی گلکسی نوت 9 که قرار است پاییز امسال عرضه شود را آغاز کرده است. این پروسه زودتر از کار روی نرم‌افزار نسخه سال گذشته سری نوت شروع شده است و می‎‌تواند نویدبخش تغییرات خوبی باشد. همراه فارنت باشید…

0

این نرم‌افزار شامل دو نسخه فیرمور تحت عناوین N960FXXE0ARB7 و N960FXXU0ARC5 است. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت کره‌ای کار روی نرم‌افزار گلکسی نوت 9 را زودتر از گلکسی نوت 8 شروع کرده است که دلیل آن را می‌توان عرضه زودهنگام این گوشی قلمداد کرد. هر چند از آنجا که تفاوت تنها در حد یکی دو هفته است، تغییر چندانی انتظار نمی‌رود.

گلکسی نوت 9 می‌تواند اولین گوشی سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش باشد اما شایعاتی وجود دارد که ممکن است این اتفاق حداقل برای شماره 9 سری نوت پیش نیاید. بدون شک این گوشی بسیاری از ویژگی‌های برجسته گلکسی اس 9 پلاس را به همراه خواهد داشت؛ ویژگی‌هایی مانند دیافراگم دوتایی دوربین، اسپیکرهای استریو و البته باید منتظر یک ویژگی منحصربفرد هم باشیم، چیزی مانند یک دوربین تله‌فوتوی بهبودیافته که می‌تواند تفاوت عمده با سری اس امسال را رقم بزند. به نظر شما گوشی گلکسی نوت 9 می‌تواند اولین گوشی سامسونگ دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش باشد؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.