مشخصات فنی وان‌پلاس 6 لو رفت

چند روز پیش شاهد درز اسنادی مربوط به لیست قیمت پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس بودیم و امروز نیز در همین ارتباط برخی منابع وابسته به این شرکت چینی برخی مشخصات فنی وان‌پلاس 6 را منتشر کردند.

0

وان‌پلاس جزو معدود کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است که توانسته با حفظ حداقل سود کناره در بازارهای جهانی برای خود اسم و رسمی به پا کند. وان‌پلاس 5 و 5T سال گذشته توانسته فروش خوبی را به همراه داشته باشند و شرکت سازنده می‌کوشد این موفقیت را بار دیگر با وان‌پلاس 6 تجربه کند.

شاید جالب باشد که بدانید وان‌پلاس یکی از شرکت‌های تابعه اوپو می‌باشد، از این رو جای تعجب نیست که مشخصات پرچم‌دار جدید این شرکت بسیار شبیه به Oppo R15 است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع وابسته به شرکت چینی، وان‌پلاس 6 از نمایشگری 6.28 اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس از نوع کم حاشیه بهره برده و همانند بسیاری از پرچم‌داران 2017 اندرویدی، در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 است.

وان‌پلاس 6

آن‌طور که به نظر می‌رسد، دوربین‌های اصلی وان‌پلاس 6 نسبت به نسل قبلی تغییری پیدا نکرده و این محصول همچنان در قاب پشتی میزبان دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 است. در سوی دیگر پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس دارای دوربین 20 مگاپیکسلی است که بزرگی دیافراگم آن به f/1.7 افزایش یافته است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، باتری 3,450 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 8.1 اوریو (رام کشور چین دارای پلتفرم اکسیژن OS می‌باشد) اشاره کرد. منبع خبر مدعیست که گوشی مذکور با برچسب قیمتی 749 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.