اپل بندهای جدید سری بهاره را برای اپل واچ رونمایی کرد

مدتی هست که اپل واچ به مورداستفاده‌ترین دستگاه پوشیدنی دنیا و مشهورترین ساعت بدل شده است و به‌این‌ترتیب صنعت ساعت‌سازی سوئیس را به رکود کشانده است. اپل می‌خواهد که به هر نحوی که شده، این شعله را زنده نگه دارد و به‌تازگی بندهای جدیدی که «رنگ‌های زنده بهاره» دارند را عرضه کرده است.

0

بااینکه هنوز طوفان‌های آمریکای شرقی آمدن بهار را نپذیرفته‌اند، این بندها با مدل‌های جدید اسپرت گرفته تا بندهای لوکس Hermès آماده فروش هستند.

همچنین اپل اعلام کرده که ترکیب‌های جدید بند و قاب سری سوم ساعت اپل واچ LTE در کشورهای بیشتری از دنیا برای خرید عرضه می‌شود؛ این مدل‌ها شامل قاب از جنس آلومینیوم 38 میلی‌متری و 42 میلی‌متری خاکستری‌رنگ همراه با بند Sport Loop مشکی یا بند Nike Sport Loop می‌شود. همچنین این بندها برای اولین بار در استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، سنگاپور، سوئیس و انگلستان عرضه می‌شوند.

قیمت بندهای Sport، Sport Loop و Woven Nylon از 49 دلار آغازشده و تا بند کلاسیک Classic Buckle 149 دلاری ادامه پیدا می‌کند. در بخش گران‌قیمت‌تر این مجموعه Hermès Single Tour Rallye با قیمت 439 دلار و نسخه Double Tour آن با قیمت 489 دلار قرارگرفته است. جای تعجب ندارد که نسخه‌های کپی از مدل‌های Hermès به این شدت در بازار پر می‌شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.