پنج دلیل که گوشی هواوی Y7 Prime را بخریم

هواوی همیشه به عرضه گوشی‌های میان‌رده مقرون‌به‌صرفه و با ارزش خرید بالا مشهور بوده است. گوشی Y7 Prime یکی از میان‌رده‌های خوب این شرکت چینی است که حالا در جشنواره نوروزی هواوی ارزش یک نگاه مجدد را دارد.

0

هواوی اخیراً در جشنواره «عیدی هواوی» به خریداران برخی گوشی‌های خود به قید قرعه جوایزی اهدا می‌کند که Y7 Prime نیز درون لیست این گوشی‌ها قرار دارد. به علاوه، این گوشی مزیت‌های خرید مناسبی هم دارد که در این‌جا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. قیمت مناسب

اگر کاربری اصلی شما را استفاده از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام تشکیل می‌دهد و نیازی به سخت‌افزار بسیار قوی ندارید Y7 Prime یک گزینه مناسب برای خرید است که کیف پول شما را تهدید نمی‌کند! این گوشی با قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان یک گزینه خوب اقتصادی محسوب می‌شود.

۲. باتری غول‌آسای ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی

در میان گوشی‌های میان‌رده و حتی پرچم‌دار به‌سختی می‌توانید یک گوشی با چنین ظرفیت باتری را بیابید. Y7 Prime با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود و به لطف وضوح 720p صفحه‌نمایش و همچنین پردازنده کم‌مصرف می‌تواند بیش از یک روز را به راحتی حتی با استفاده سنگین دوام بیاورد. همچنین به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع می‌توانید گوشی را در مدت زمان کمتر از دو ساعت از صفر تا صد درصد شارژ‌ کنید.

۳. حافظه رم ۳ گیگابایتی

حافظه رم بالاتر می‌تواند سرعت استفاده روزانه از گوشی را بالا ببرد، امکان اجرای همزمان چندین اپلیکیشن سنگین را فراهم کرده و البته راه را برای آپدیت‌های بعدی هموار کند. Y7 Prime شاید تنها گزینه خرید در بازه قیمتی خود باشد که با ۳ گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شده است. به این ترتیب رم بالا یکی از مزایای رقابتی این گوشی محسوب می‌شود.

۴. حسگر اثر انگشت سریع

با وجود این‌که امروزه در گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هم می‌توانید حسگر اثر انگشت را پیدا کنید اما هیچ‌کدام به سرعت حسگر گوشی‌های پرچم‌دار نیستند. در مورد گوشی‌های هواوی از جمله Y7 Prime اما داستان متفاوت است. این حسگر اثر انگشت نه‌تنها در جای خوبی قرار گرفته بلکه سرعت و دقتی در حد پرچم‌داران دارد. علاوه بر این می‌توانید از این حسگر برای باز کردن نوتیفیکیشن‌ها، به عنوان دکمه شاتر دوربین و … استفاده کنید.

۵. بدنه فلزی و کیفیت ساخت بالا

اکثر گوشی‌های اقتصادی بازار از بدنه پلاستیکی و با کیفیت نه‌چندان بالا استفاده می‌کنند. حال آن‌که در Y7 Prime با یک بدنه فلزی خوش ساخت مواجه هستید که هم حس یک گوشی لوکس را به کاربر القا می‌کند و م می‌توانید روی دوام آن حساب باز کنید. Y7 Prime در رنگ‌های طلایی، خاکستری و مشکی به بازار عرضه شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.